کد خبر : 1954692 | 12 مرداد 1402 ساعت 11:59 | 46.7K بازدید | 13 دیدگاه

به دنبال ستاره مازاد: عربستان به بارسا رسید

باشگاه عربستانی النصر پیشنهادی را برای کلمنت لنگله، مدافع بارسلونا، ارائه کرده است.

به دنبال ستاره مازاد: عربستان به بارسا رسید

به گزارش "ورزش سه"، تب پیوستن به باشگاه‌های حاضر در لیگ فوتبال عربستان در این تابستان در بین بازیکنان حاضر در سطح اول فوتبال اروپا بسیار بالا بوده است. 

بازیکنان بزرگ بسیاری از جمله کریم بنزما، فیرمینو، انگولو کانته، جوردن هندرسون و فابینیو راهی لیگ این کشور شده‌اند تا به کریستیانو رونالدو که ژانویه گذشته به النصر پیوسته بود ملحق شوند. 

باشگاه‌های عربستانی با بودجه هنگفتی که در اختیار دارند همچنان به دنبال جذب بازیکنان مدنظرشان در فوتبال اروپا هستند و به نظر می‌رسد که این بار نوبت به بازیکنان بارسلونا رسیده است تا هدف پیشنهادات جذاب آنها قرار بگیرند. 

1896738

باشگاه النصر پیشنهادی را به لنگله ارائه کرده تا بتواند او را برای حضور در لیگ فوتبال عربستان و بازی کنار بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو وسوسه کند. 

بارسلونا از این پیشنهاد و جدایی این مدافع استقبال می‌کند چون او یکی از بازیکنانی است که نامش در فهرست مازاد این تیم قرار گرفته و ژاوی اعلام کرده است که در فصل آینده نیازی به او نخواهد داشت. 

با این حال، بعید به نظر می‌رسد که لنگله پیشنهاد ارائه شده از سوی النصر را قبول کند. منابع نزدیک به این بازیکن مدعی شده‌اند که او فعلا تصمیمی برای حضور در لیگ عربستان ندارد و می‌خواهد به حضورش در فوتبال اروپا ادامه دهد.

دیدگاه‌ها