کد خبر : 1954695 | 12 مرداد 1402 ساعت 12:35 | 43.5K بازدید | 15 دیدگاه

خامس در مراسم معارفه

آمارها می گویند که در رئال فوق‌العاده بودم

خامس در مراسم معارفه اش در باشگاه سائوپائولو گفت که در رئال فوق العاده بود و از تجربیات بازی‌اش در این باشگاه و بایرن برای درخشش در سائوپائولو استفاده خواهد کرد.

آمارها می گویند که در رئال فوق‌العاده بودم

به گزارش "ورزش سه"، آقای گل جام جهانی 2014 که با انتقالی 80 میلیون یورویی پس از اتمام آن رقابت ها راهی رئال شد، حالا در سائوپائولو است.

 ستاره کلمبیایی 32 ساله پس از فسخ قرارداد با المپیاکوس حالا به دنبال چالشی جدید در فوتبال برزیل است. از او استقبال جالبی نیز به عمل آمد و هواداران زیادی برای دیدن او به فرودگاه رفته بودند. خامس که از رئال دو فصل قرضی به بایرن هم رفت و آنجا نیز خوب کار کرد، چند سالی است از روهای اوجش فاصله گرفته و باید دید در برزیل چه خواهد کرد.

1903116

خامس در مراسم معارفه اش گفت: «راستش انتظار این استقبال خوب را نداشتم و زمانی که جمعیت را در فرودگاه دیدم، کمی ترسیدم ولی از سوی دیگر باعث خوشحال فراوان من شد. این انگیزه ام برای درخشش در سائوپائولو را بیشتر خواهد کرد. وقتی پیشنهاد رسید، با رافینیا (هم تیمی سابق خامس در بایرن) مشورت کردم و او به من گفت بیا چون اینجا از فوتبال لذت خواهی برد. دو سه روز فکر کردم و سپس پاسخ مثبت دادم. باشگاه برای جذب من تلاش زیادی کرد. هرچند از آوریل بازی نکرده ام ولی در شرایط خوب بدنی هستم.»

1746944

خامس در مورد تجربه بازی در رئال و بایرن گفت: «من در رئال بازی های خوب زیادی انجام دادم و آمارها این را ثابت می کنند. من آنجا خوش درخشیدم و جام های زیادی از جمله لیگ قهرمانان را بردم. در بایرن هم روزهای خوبی داشتم و حالا آماده ام از تجربه بازی در این دو باشگاه بزرگ برای موفقیت در سائوپائولو استفاده کنم.»

دیدگاه‌ها