کد خبر : 1954703 | 12 مرداد 1402 ساعت 13:03 | 44.1K بازدید | 5 دیدگاه

اقدام جالب ساکت الهامی در تمرین مس رفسنجان

پیراهن اورجینال، هدیه به شاگرد اول کلاس!(عکس)

ساکت الهامی در تمرین روز گذشته مس دست به یک اقدام جالب زد و یک پیراهن ورزشی به بازیکن خود هدیه داد.

پیراهن اورجینال، هدیه به شاگرد اول کلاس!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان به واسطه حضور ساکت الهامی در راس کادرفنی آن و البته چهره های سرشناس در لیست بازیکنان، یکی از تیم‌های جذاب لیگ بیست و سوم خواهد بود. در این شرایط ساکت الهامی سرمربی موفق مسی ها دست به هر کاری می‌زند تا روحیه شاگردانش را بالاتر ببرد و آنها با وضعیت بهتری لیگ برتر را شروع کنند.

در تمرین روز گذشته مس رفسنجان یک اتفاق جالب رخ داد که طی آن ساکت الهامی یک پیراهن ورزشی به مهدی ترکمان ستاره نارنجی پوشان اهدا کرد.

ماجرا از این قرار بود که قبل از تمرین الهامی برای شاگردانش جلسه فنی برگزار کرد و برخی نکات تاکتیکی را از روی فیلم به بازیکنان نشان داد. در این جلسه فنی او یک سوال تاکتیکی از بازیکنانش می‌پرسد و اعلام می‌کند هرکس این سوال را جواب بدهد، یک پیراهن آدیداس به او خواهد داد.

مهدی ترکمان بازیکن چپ پا و باتجربه نارنجی پوشان به این پرسش الهامی جواب می‌دهد و جالب اینکه چند دقیقه بعد و قبل از آنکه الهامی سوت شروع تمرین را بزند، یک پیراهن ورزشی طبق وعده به ترکمان می‌دهد.

مسی‌ها که خود را برای دیدار هفته اول لیگ برتر مقابل هوادار تهران آماده می‌کنند، امروز طی یک مسابقه تدارکاتی پشت درهای بسته مقابل تراکتور به میدان می‌روند.

1904760

عکس ها از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها