کد خبر : 1954770 | 12 مرداد 1402 ساعت 20:04 | 15.6K بازدید | 13 دیدگاه

جنجال در لیبرتادورس: فحش و کتک و چوب خوردیم!

آرژانتینی‌ها از برخورد پلیس اروگوئه با هواداران بوکا جونیورز به شدت خشمگینند و می‌گوید هواداران این تیم علاوه بر کتک خوردن در بیمارستان‌ها به حال خود رها شده‌اند.

جنجال در لیبرتادورس: فحش و کتک و چوب خوردیم!

به گزارش "ورزش سه"، برخورد پلیس اروگوئه با هواداران تیم بوکا جونیورز که برای تماشای یک بازی فوتبال به این کشور سفر کرده بودند در آرژانتین خشم افکار عمومی را برانگیخته است.

آرژانتینبوکا جونیورز امروز به اروگوئه رفته بود تا در مرحله یک‌هشتم کوپا لیبرتادورس با ناسیونال اروگوئه دیدار کند. دیدار پربرخورد دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید اما این برخوردها تنها به درون زمین خلاصه نشد و در بیرون از استادیوم هم ادامه داشت.

رسانه‌های آرژانتینی می‌گویند هواداران بوکا که در مقابل استادیوم گران پارک در پایتخت اروگوئه حضور داشتند با حمله ناگهانی پلیس و نیروهای امنیتی این کشور روبرو شده و با باتوم و گلوله‌های پلاستیکی مورد حمله قرار گرفتند.

1904898
1904899

روزنامه آرژانتینی اوله با انتقاد شدید از اروگوئه می‌گوید هواداران بوکا را نه تنها فحش دادند و به شدت ضرب و شتم کردند، بلکه حتی مجروحانی که به بیمارستان منتقل شده بودند به حال خود رها شده و کسی به آنها رسیدگی نمی‌کرد. 

1904900

یک هوادار بوکا به این روزنامه گفت: "من که به پایم گلوله پلاستیکی خورده بود و سرم شکسته بود را سوار آمبولانس کردند. من را به کلینیک بردند ولی ساعت‌ها رها شده بودم، بدون اینکه کسی زخم سرم را بخیه بزند. می‌خواستم از بیمارستان بیرون بروم ولی خونریزی سرم شدید شده بود و جرئت نمی‌کردم".

دیدگاه‌ها