کد خبر : 1954852 | 13 مرداد 1402 ساعت 09:22 | 43K بازدید | 41 دیدگاه

خشم PSG: شایعه جدایی انریکه زیر سر رئال است!

مدیران پاری سن ژرمن معتقد هستند رئال مادرید شایعات مربوط به جدایی لوئیس انریکه، سرمربی این تیم، را منتشر کرده است.

خشم PSG: شایعه جدایی انریکه زیر سر رئال است!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که پاری سن ژرمن در آستانه شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ فرانسه با بحرانی جدی روبرو شده است.

بحث جدایی کیلیان امباپه به معضل اصلی این تیم در چند هفته اخیر تبدیل شده و آنها تمام تمرکزشان را روی مقابله با این بازیکن و تمدید نکردن قراردادش در این تابستان گذاشتند. 

کار به جایی رسید که مدیران این باشگاه او را تهدید کردند که اگر قراردادش را امضا نکند یا پاریس را در این تابستان ترک نکند باید در طول فصل روی نیمکت بنشیند و این موضوع را به اطلاع انریکه هم رساندند. 

روز گذشته چند رسانه فرانسوی خبر دادند که این وضعیت به هیچ وجه به مذاق سرمربی اسپانیایی این تیم خوش نیامده و او تصمیم دارد حتی پیش از این که برای اولین بار به صورت رسمی روی نیمکت این تیم نشسته باشد، پی اس جی را ترک کند. 

1902901

این خبر از سوی باشگاه پاری سن ژرمن  به صورت کامل رد شد و حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی، مدعی شده که مدیران این باشگاه مشکوک هستند که چنین شایعاتی با اهداف خاصی منتشر شده است. 

آنها باور دارند که رئال مادرید پشت پخش چنین شایعه‌ای است و قصد دارد وضعیت این تیم را بیش از پیش برهم بزند تا بتواند به هدفی که برای جذب امباپه با شرایط مدنظر خودش دارد برسد. 

رابطه این دو باشگاه با یکدیگر به هیچ وجه خوب نیست و همین موضوع کار انتقال امباپه به رئال مادرید در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی را بیش از پیش دشوار کرده است.

دیدگاه‌ها