کد خبر : 1954882 | 13 مرداد 1402 ساعت 12:26 | 20.6K بازدید | 78 دیدگاه

تاج چه زمانی اسامی این افراد را اعلام می‌کند؟

تلاش عجیب از داخل برای نیامدن VAR!

رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید به دلیل بحث تحریم‌ها، خود فیفا باید برای آمدن کمک داور ویدئویی به ایران کمک کند.

تلاش عجیب از داخل برای نیامدن VAR!

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که VAR وارد تورنمنت‌های رسمی ک مهم شد، بحث راه‌اندازی این تکنولوژی همواره مطرح بوده است. حالا اما پس از گذشت دو جام جهانی با این تکنولوژی و در آستانه لیگ بیست و سوم همچنان جامعه فوتبال انتظار این اتفاق را می‌کشد.

مهدی تاج که یکی از وعده‌های انتخاباتی‌اش نیز همین آوردن VAR بود، در برنامه ورزش و مردم حضور پیدا کرد و جدیدترین خبر در این خصوص را روی آنتن زنده اعلام کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فیفا باید خودش گرفتاری‌های تحریم‌ها را در بحث VAR یک جوری رفع کند. یک کارهایی برای رفع آن کرده است. ما امیدواریم که زودتر از این‌ها به ایران بیاید. موانعی که می‌گویم عین واقعیت است و من نمی‌توانم کاری کنم. فیفا پذیرفته که فدراسیون فوتبال نمی‌تواند این موانع را رفع کند. فیفا باید بیاید کمک کند و جزو موارد اصلی است.

تاج بین حرف‌های خود به شیطنتی از داخل برای عدم اجای موضوع VAR در ایران از طریق شرکت EVS ااره کرد و اینکه از داخل به بیرون این راپورت داده شده که تعهدات مالی بین این شرکت و ایران بیش از ۱۲ درصد است تا این مسئله در ذیل تحریم‌ها قرار بگیرد و اجرایی نشود! چیزی که در نوع خود بسیار عجیب بود.

دیدگاه‌ها