کد خبر : 1954883 | 13 مرداد 1402 ساعت 12:30 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

برای مشخص شدن آخرین سهمیه؛

تمامی نگاه‌ فوتسالی‌ها به کرج زوم شد

احتمال حضور مقاومت البرز از هفته دوم در لیگ‌برتر فوتسال وجود دارد!

تمامی نگاه‌ فوتسالی‌ها به کرج زوم شد

به گزارش "ورزش سه" مدیران ستاره بوتیا تهران تا پیش از هفته‌اول در انتقال امتیاز تیم کلاردشت به تهران عاجز ماندند و هیچ پرداختی بابت خرید امتیاز از آن‌ها سَر نزد و به همین دلیل، سازمان لیگ فوتسال از برگزاری دیدار این تیم با پوشاک حافظ ساری جلوگیری کرد.

با اتفاقات پیش آمده، تیم زندی بتن کلاردشت به صورت رسمی در لیگ‌برتر شناخته می‌شود و ستاره بوتیا تهران برای سازمان لیگ فوتسال رسمیتی ندارد. کلاردشتی‌ها که تمامی اسناد لازم را دارند و از مراجع قضایی خواهان حقوق و مطالبات خودشان هستند، اما از جهتی دیگر این لیگ‌ فوتسال است که آسیب شدیدی خواهد دید.

به عقیده بسیاری از کارشناسان، لیگ‌برتر ایران بهترین لیگ باشگاهی در قاره آسیا شهرت دارد و با کنار رفتن یک تیم از لیگ، قطعا ضربه سنگینی را به سطح و کیفیت مسابقات وارد می‌کند.

در کل، تنها سه حالت وجود دارد. 
یک؛ مدیران تیم ستاره بوتیا تهران تا پیش از هفته دوم، تمامی هزینه‌های مربوطه را برای امتیاز زندی‌بتن را پرداخت نمایند و  اقدامات لازم را برای مجوز خروج از استان در دستور کار قرار دهند.
دو؛ زندی‌بتن از لیگ‌برتر کنار می‌رود و حضور ستاره بوتیا به کل منتفی خواهد بود.
سه؛ مقاومت البرز، دومین تیم سقوط کرده از لیگ‌برتر در فصل گذشته، با پرداخت هزینه‌ای به مالکین زندی بتن، راهی لیگ‌برتر شوند.

دیدگاه‌ها