کد خبر : 1954893 | 13 مرداد 1402 ساعت 13:03 | 12.2K بازدید | 5 دیدگاه

بزرگ‌ترین نبرد سال در عربستان

مایک تایسون در‌ سرسخت‌ترین مرد روی زمین

اسطوره بوکس جهان برای هدایت فرانسیس نگانو در مهم‌ترین مسابقه سال در ریاض اعلام آمادگی کرد.

مایک تایسون در‌ سرسخت‌ترین مرد روی زمین

به گزارش ورزش سه، مایک تایسون، اسطوره بوکس، با انتخابش به عنوان مربی بوکس فرانسیس نگانو موافقت کرده است، مسابقه اس برای کسب عنوان "سخت ترین مرد روی زمین" با تایسون فیوری در 28 اکتبر در ریاض، انجام می‌شود.

مایک تایسون، مشهورترین اسطوره بوکس، که اولین قهرمان بلامنازع سنگین وزن جهان بود، در مسابقه تاریخی مورد انتظار مقابل قهرمان سنگین وزن جهان که افتتاحیه این فصل ریاض خواهد بود، در گوش رینگ بوکس خواهد ایستاد.

مایک تایسون که یکی از بزرگترین بوکسورهای سنگین وزن تاریخ محسوب می‌شود و او را "سرسخت‌ترین مرد روی زمین" می‌نامند، تجربه و تخصص 20 سال رقابت در رینگ‌های بوکس را در اختیار نگانو قرار می‌دهد تا او را برای بزرگترین مبارزه آماده کند. او در زندگی خود مواجه خواهد شد.

مایک تایسون در مورد انتصاب خود به عنوان مربی نگانو گفت: شکی نیست که من صد درصد در این تورنمنت سخت از نگانو حمایت می‌کنم. نگانو یک مشت قوی دارد که برای بردن ناک اوت بر روی حریفش کافی است. من مشتاقانه منتظر کار با نگانو هستم و برای آمادگی‌ او برای حضور در مسابقات قهرمانی نهایی مبارزه (UFC)، حمایت کنم.

او افزود: "نگانو با رینگ های بوکس بیگانه نیست، او یکی از قهرمانان جهان است. اما چیزی که تفاوت را ایجاد خواهد کرد، ترکیب انرژی فوق العاده و مهارت‌های مبارزه او در جهت دادن مشت هایش و استفاده ماهرانه از چابکی حرکات برای حرکت سریع در رینگ و زدن ضربه ناک اوت است. ما اینجا هستیم تا برنده شویم.»

نگانو گفت: «اوردن مایک تایسون به کمپ تمرینی یکی از بهترین تصمیماتی است که می‌توانم برای آماده شدن برای رویارویی با فیوری در رینگ بگیرم. مایک تایسون بت من در بوکس است و تجربه و مهارت‌های بی نظیر او برای من بسیار مهم خواهد بود، زیرا با راهنمایی‌های او می‌توانم تاکتیک‌های خود را بهبود بخشیم و در این مبارزه تاریخی پیروز شوم. من سال‌ها به دنبال این نبرد بودم و امروز به یک واقعیت ملموس تبدیل شده است. من مشتاقانه منتظر انجام این مسابقه هستم تا تماشاگران را در سراسر جهان در بی نظیرترین میدان مبارزه در ریاض غافلگیر می‌کنم.

دیدگاه‌ها