کد خبر : 1954922 | 13 مرداد 1402 ساعت 16:14 | 8K بازدید | 2 دیدگاه

طاهر: پیکان با خطیبی شگفتی‌ساز می‌شود

مدافع پیکان مدعی است که آن‌ها قادر خواهند بود شرایط متفاوتی را در لیگ برخلاف پیش‌بینی‌ها دنبال کنند.

طاهر: پیکان با خطیبی شگفتی‌ساز می‌شود

به گزارش “ورزش سه”، پیکان که فصل گذشته در هفته‌های پایانی از منطقه سقوط فرار کرد، این بار با رسول خطیبی هدف بزرگتری‌ دنبال می‌کند و به دنبال شگفتی‌سازی است. امیر طاهر مدافع چپ پای پیکان درباره روند آماده‌سازی تیمش گفت: با توجه به تغییراتی که در تمامی سطوح از جمله بازیکن و کادرفنی داشتیم، روند آماده‌سازی خوبی را دنبال کردیم. مسلما برای هماهنگی بیشتر نیازمند فرصت بیشتر نیز خواهیم بود اما تمام تلاش ما این است که لیگ را با شرایط مطلوبی استارت زده و دنبال کنیم.


طاهر با اشاره به حضور رسول خطیبی روی نیمکت این تیم گفت: ایشان جزو یکی از بازیکنان باسابقه تیم ملی محسوب می‌شوند و یک برند فوق‌العاده برای تیم ما هستند. از نظر سبک مربیگری نیز شرایط خوبی را داشتند و نیازی به تعریف من نیست. مهم‌ترین فاکتور ایشان اعتماد به بازیکنان جوان است که در راستای سیاست باشگاه است. قطعا تمامی بازیکنان از انگیزه زیادی برخوردار هستند تا اعتماد آقای خطیبی را جلب کرده و بتوانیم با حضور در ترکیب عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی در پایان درباره تقابل هفته اول تیمش مقابل نساجی گفت: قرعه مناسبی برای ما محسوب می‌شود. نساجی تیم قدرتمندی است و این فصل هم با توجه به حضور در آسیا تدارک خوبی داشته اما باید از ابتدای لیگ به دنبال کسب نتیجه لازم باشیم و این توانایی در بین بازیکنان و اعضای کادرفنی وجود دارد که در لیگ پیش‌رو شگفتی‌ساز ظاهر شویم و عملکرد خوبی را ارائه دهیم. در این بازی هم برای کسب نتیجه به میدان خواهیم رفت و از امیدواری زیادی برای این اتفاق برخوردار هستیم.

دیدگاه‌ها