کد خبر : 1954968 | 13 مرداد 1402 ساعت 20:07 | 91.2K بازدید | 23 دیدگاه

پپ گفت اگر نروی با لگد بیرونت می‌کنم!

میکل آرتتا در گفتگویی اختصاصی با نشریه GQ شرکت کرد اما تصاویر منتشر شده از او در این نشریه باعث شده سرمربی آرسنال در انگلیس سوژه شود.

پپ گفت اگر نروی با لگد بیرونت می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی آرسنال به چهره اصلی شماره جدید نشریه GQ تبدیل شده و علاوه بر مصاحبه‌ای اختصاصی با این نشریه عکس روی جلد این شماره هم به او اختصاص داده شده است.

با اینکه آرتتا در مصاحبه‌اش با GQ حرف‌های جدیدی زده و از جمله می‌گوید هنوز نتوانسته با ناراحتی از دست دادن قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر در هفته‌های آخر کنار بیاید و این ناکامی از ذهنش بیرون نمی‌رود اما او به دلیل عکس‌هایی که مثل یک مدل از او در این مجله منتشر شده سوژه شده است.

آرسنال فصل گذشته با اینکه هفته‌های متمادی صدرنشین بود و جام را در دست‌های خود می‌دید ولی در هفته‌های آخر مقابل سیتی کم آورد و در نهایت با اختلاف هشت امتیاز نسبت به تیم پپ گواردیولا به نایب‌قهرمانی قناعت کرد. این اتفاقی است که آرتتا می‌گوید با گذشت چند ماه او را همچنان آزار می‌دهد.

1905207

آرتتا در این مصاحبه بخشی از علت ناکامی تیمش در قهرمانی در فصل گذشته لیگ برتر را مصدومیت‌های متعدد می‌داند. او به GQ گفت: "ضربه خیلی دردناکی بود که چند هفته طول کشید تا بتوانم هضمش کنم. راستش هنوز هم از آن احساس تلخ عبور نکرده‌ام و تا زمانی که نتوانیم یک پله بالاتر برویم و به جام برسیم این غم با من خواهد بود. برای قهرمان شدن به خیلی چیزها نیاز دارید. البته ما فصل گذشته خیلی چیزها داشتیم ولی کافی نبود."

1905208

آرسنال روز یکشنبه باید در کامیونیتی شیلد به مصاف حریف اصلی فصل گذشته‌اش منچسترسیتی برود. آرتتا در این مصاحبه به رابطه‌اش با پپ گواردیولا که مدتی در سیتی استاد و رئیس او بوده گفت: "من وقتی در اتحاد زیر نظر پپ کار می‌کردم دستیار بودم و هیچ تجربه‌ای از مربی‌گری نداشتم. ولی در نهایت پپ به من گفت حالا دیگر آماده‌ای و اگر آماده نباشی با لگد بیرونت می‌کنم تا بروی و بالای سر یک تیم بایستی."

1905209

اما فارغ از حرف‌های آرتتا عکس‌هایی که نشریه GQ از او منتشر کرده سوژه شده است. هواداران فوتبال و آرسنالی‌ها در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های زیادی به تصاویر این سرمربی اسپانیایی نشان دادند. یک کاربر می‌گوید: "این مربی من است، هیچکدام از مربی‌های تیم‌های شما به اندازه او خوش‌تیپ نیستند." کاربر دیگری نوشت: "من هوادار آرسنال نیستم ولی بیایید قبول کنیم که آنها جالب‌ترین و خوش‌تیپ‌ترین مربی را دارند."

دیدگاه‌ها