کد خبر : 1955032 | 14 مرداد 1402 ساعت 08:34 | 48.9K بازدید | 20 دیدگاه

هدف جدید النصر: کاپیتان تیم ملی پاراگوئه

النصر برای تقویت خط دفاعی خود قصد دارد تا مدافع سابق میلان را به خدمت بگیرد.

هدف جدید النصر: کاپیتان تیم ملی پاراگوئه

به گزارش "ورزش سه"، وب سایت ge.globo برزیل مدعی شد که النصر قصد دارد تا مدافع پالمیراس را به خدمت بگیرد. مدیربرنامه‌های گوستاوو گومز به این رسانه اعلام کرد که تیم کریستیانو رونالدو برای جذب موکلش، پیشنهاد رسمی را به دست تیم برزیلی رسانده است.

مدیربرنامه‌های این بازیکن در مصاحبه با رادیو ABC پاراگوئه گفت که لوئیس کاسترو، سرمربی النصر که تا چند ماه پیش هدایت بوتافوگو برزیل را بر عهده داشت، عملکرد گومز را مورد ستایش قرار داده و از مدیران باشگاه خواسته است تا این مدافع را به خدمت بگیرند.

رناتو بیتار اظهار داشت: این پیشنهاد 100 درصد واقعی است. گفت و گوهای زیادی با النصر داشتیم. توقع زیادی وجود داشت. ما با پالمیراس صحبت کردیم که به ما احترام می‌گذارند و ما نیز به آنها احترام زیادی می‌گذاریم.

1905335

این بازیکن تا سال 2026 با پالمیراس قرارداد دارد و این تیم برزیلی قصد ندارد تا مهره کلیدی تیم خود در خط دفاعی را از دست بدهد. به همین دلیل النصر کار سختی برای کسب رضایت پالمیراس دارد.

لازم به ذکر است که گوستاوو گومز 66 بازی ملی برای پاراگوئه در کارنامه دارد و بازوبند کاپیتانی را نیز بر بازو می‌بندد. او 20 بار نیز برای میلان به میدان رفته است.

دیدگاه‌ها