کد خبر : 1955033 | 14 مرداد 1402 ساعت 08:30 | 62.1K بازدید | 20 دیدگاه

ایمان سلیمی به دنبال حضور در ترکیب اصلی

چالشی که تازه‌ وارد استقلال دوستش دارد!

ایمان سلیمی امیدوار است نظر جواد نکونام را جلب کند و به ترکیب اصلی استقلال راه یابد.

چالشی که تازه‌ وارد استقلال دوستش دارد!

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی‌ها برای فصل جدید تغییرات زیادی در خط دفاعی خواهند داشت. از جمع بازیکنان فصل گذشته این تیم در خط دفاع فقط محمدحسین مرادمند ماندگار شده و سایر بازیکنان تغییر کرده‌اند.

ایمان سلیمی و آرمین سهرابیان دو مدافع وسط تازه وارد استقلال محسوب می‌شوند که این روزها با انگیزه زیاد در تمرینات حضور دارند. سه مدافع وسط استقلال برای حضور در ترکیب اصلی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

1905338

نکته قابل توجه درباره خط دفاعی استقلال این است که نکونام بخواهد با چه سیستمی تیمش را به زمین بفرستد. اگر هدف او بازی با سه دفاع مرکزی باشد، مرادمند، سلیمی و سهرابیان هر سه در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند اما اگر او سیستم چهار دفاعه را برگزیند، شرایط فرق خواهد کرد و دو نفر از آنها به ترکیب اصلی راه پیدا می‌کنند.

با این حال سلیمی در تمرینات و مسابقات دوستانه استقلال با تمام توان کار کرده تا بتواند یکی از نفرات فیکس تیمش باشد. او در بازی با آریو اسلامشهر که آخرین بازی دوستانه استقلال قبل از شروع مسابقات است، هم عملکرد خوبی داشت و حالا امیدوار است نظر مساعد نکونام را جلب کند و در ترکیب تیمش به میدان برود.

دیدگاه‌ها