کد خبر : 1955059 | 14 مرداد 1402 ساعت 10:07 | 19.9K بازدید | 10 دیدگاه

راز بزرگ آرتتا: می‌خواستم بی‌خیال آرسنال شوم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید پس از قهرمان نشدن تیمش در رقابت‌های فصل گذشته به جدایی فکر کرده است.

راز بزرگ آرتتا: می‌خواستم بی‌خیال آرسنال شوم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال فصل گذشته در اکثر هفته‌ها در صدر جدول رده‌بندی قرار داشت و بسیاری آنها را مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس می‌دانستند.

اما افت بدموقع این تیم در هفته‌های پایانی باعث شد که آنها این جایگاه را به منچسترسیتی واگذار کنند و این تیم بار دیگر عنوان قهرمانی در لیگ برتر را از آن خود کند و نشان دهد که جایگاهش در فوتبال انگلیس همچنان استوار است.

آرتتا روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «چند هفته اول خیلی سخت بود اما من از آن عبور کردم. اولین کاری که باید انجام دهید این است که در آینه نگاه کنید و بپرسید که چه کاری را باید به شکلی متفاوت و بهتر انجام می‌دادید؟ از همین جا یادگیری آغاز خواهد شد.

1905182

سپس باید خودتان را قضاوت کنید و بپرسید که آیا هنوز فرد درستی برای پیشرفت این باشگاه و این تیم و حرکت رو به جلو در مسیری که دوست دارید هستید و آیا هنوز انرژی و باور لازم را برای انجام این کار در خودتان می‌بینید؟

من فکر می‌کنم پاسخ دادن به این سوال برایم سخت بود و مدتی طول کشید که به نتیجه برسم که باید ادامه دهم، اما در آخر پاسخم مثبت بود و احساس کردم که انرژی و حس خوب زیادی دارم. اما باختن را دوست ندارم و همین باعث شد که مدتی زمان ببرد.»

دیدگاه‌ها