کد خبر : 1955087 | 14 مرداد 1402 ساعت 12:16 | 14.4K بازدید | 7 دیدگاه

کابوس همیشگی سانتو در ال‌کلاسیکوی عربستان

ژرژ ژسوس و نونو سانتو، سرمربیان پرتغالی تیم‌های الهلال و الاتحاد عربستان، عصر امروز برای هشتمین بار برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.

کابوس همیشگی سانتو در ال‌کلاسیکوی عربستان

به گزارش "ورزش سه"، الهلال و الاتحاد عربستان در شرایطی در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های عربی برابر یکدیگر قرار خواهند که سرمربیان دو تیم پیش از این هفت بار با تیم‌های مختلف برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند و سرمربی الهلال آمار بهتری را از خود به جا گذاشته است.

اولین رویارویی‌های ژرژ ژسوس و نونو سانتو در پرتغال رقم خورد؛ جایی که ریو‌آوه، نونو روبرو را روی نیمکت خود داشت و بنفیکا نیز با هدایت ژسوس در مسابقات حاضر می‌شد. دو تیم در طول دو فصل چهار بار به مصاف هم رفتند، اما نونو در هیچکدام از مسابقات موفق به پیروزی نشد.

دو تیم همچنین در فینال جام حذفی پرتغال و جام اتحادیه روبروی یکدیگر قرار گرفتند و سانتو در روزهای 7 و 18 می 2014 به نایب قهرمانی این دو تورنمنت بسنده کرد.

دو سال بعد و در شرایطی که ژسوس سرمربی اسپورتینگ لیسبون بود، نونو هدایت پورتو را بر عهده گرفت تا این دو سرمربی بار دیگر برابر هم قرار بگیرند و ژسوس برای هفتمین بار پیروزی را از آن خود کند.

اما مدتی بعد سانتو موفق شد در مسابقه‌ای که برای تعیین نایب قهرمانی و کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا تعیین‌کننده بود، تنها پیروزی خود برابر ژسوس را به دست بیاورد.

سرمربی الاتحاد حالا امیدوار است با پیروزی برابر هموطن خود، به نیمه نهایی جام ملک سلمان راه پیدا کرده و بخشی از ناکامی‌های گذشته خود را جبران کند.

دیدگاه‌ها