کد خبر : 1955189 | 14 مرداد 1402 ساعت 17:30 | 26.8K بازدید | 4 دیدگاه

کفش‌های آقای‌گلی را به صاحبش بازگرداندند؛

آقای‌ گل همیشگی فوتسال ایران (عکس)

ماجرای مهدی جاوید و کفش آقای‌گلی فوتسال ایران دقیقا شبیه به قصه سیندرلاست.

آقای‌ گل همیشگی فوتسال ایران (عکس)

به گزارش "ورزش سه" اهالی مشهد از پسری یاد می‌کردند که قرار بود وارد دنیای ""فوتبال"" شود، ولی سرانجام سرگرمی‌های دوران جوانی‌اش را دنبال کرد و شد بازیکن حرفه‌ای ""فوتسال"". یکی از بهترین‌هایش. فوتسالیستی که بی‌رحمانه دروازه‌ها را می‌شکافد. وظیفه‌اش چسباندن توپ به تور بوده و بی‌مقدمه مسئولیتش را با موفقیت به سرانجام می‌رساند.
پیش از دیدار تیم‌های مس‌سونگون و پالایش نفت بندرعباس، احسان کامیانی دبیر سازمان لیگ فوتسال با تندیس دو کفش طلایی در سالن حضور یافت و آن‌ها را به آقای‌گل همیشگی اهدا نمود.

قصه جاوید و آقای‌گلی، همانند قصه‌های پریان بوده. سیندرلا کفش‌های جادویی‌اش را جای می‌گذارد و آن کفش برای پای هر دختری بیزار بوده. سایز آن فقط برای پاهای سیندرلا بوده است و نه هیچکس دیگر. ماجرای مهدی جاوید و کفش آقای‌گلی فوتسال ایران دقیقا شبیه به قصه سیندرلاست.

1905601

جاوید، پنج بار این عنوان فردی و بزرگ را تصاحب کرده و به ویترین افتخاراتش افزوده. جوایز روز گذشته مربوط به آقای گلی او در فصل گذشته و دیگری برای سال ۹۸ بوده است.

نگاهی‌ خواهیم داشت به تعداد گل‌ها و سال‌هایی که مهدی جاوید به جوایز آقای‌گلی دست یافته است.

سال ۱۳۹۵ در تیم گیتی‌پسند با ۳۶ گل

سال ۱۳۹۶ در تیم تاسیسات دریایی با ۳۵ گل

سال ۱۳۹۷ در تیم گیتی‌پسند با ۳۶ گل

سال ۱۳۹۸ در تیم مس سونگون با ۳۵ گل

سال ۱۴۰۱ در تیم مس سونگون با ۳۷ گل

فوق ستاره فوتسال ایران تا به این لحظه، با ۳۶۸ گل در لیگ برتر به عنوان گلزن‌ترین فوتسالیست تاریخ ایران در پیراهن باشگاهی شهرت داشته است . قاتلی که در آوردگاه ملی، بیش از 120 بار توپ‌ها را از خط دروازه عبور داده است.

دیدگاه‌ها