کد خبر : 1955252 | 14 مرداد 1402 ساعت 22:00 | 56.3K بازدید | 65 دیدگاه

راه‌حل ژاوی: اگر پول نداریم، لاماسیا که هست!

یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید بارسلونا فصل آینده یک بازیکن آکادمی لاماسیا را در تیم اول باشگاه به خدمت خواهد گرفت.

راه‌حل ژاوی: اگر پول نداریم، لاماسیا که هست!

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپورت که در کاتالونیا منتشر می‌شود اعلام کرد به درخواست ژاوی یک بازیکن از آکادمی لاماسیا به نام آنخل آلارکُن فصل آینده در فهرست تیم اول باشگاه حضور خواهد داشت.

آلارکن بازیکنی کاتالان است که در سال 2018 از باشگاه رقیب هم‌ایالتی، اسپانیول، راهی بارسا شد و به آکادمی لاماسیا پیوست. او در سال 2021 در یک بازی تدارکاتی اولین بازی‌ خود برای بارسا را انجام داد.

با اینکه آلارکن در دوران حضورش در بارسا با چندین مصدومیت مواجه بوده و آخرین بار در ماه مه با مصدومیتی شدید مواجه شد ولی او در حال حاضر یکی از بهترین ستاره‌های آکادمی لاماسیا است. اسپورت می‌گوید ژاوی به خصوص بعد از جدا شدن عثمان دمبله به این نتیجه رسیده که استفاده از پدیده‌های جوان باشگاه می‌تواند گزینه جذابی باشد. او به این دلیل به مدیریت اعلام کرده که فصل آینده آنخل آلارکن را به فهرست بازیکنان تیم اول باشگاه اضافه خواهد کرد.

1905711

در این گزارش اشاره شده که آلارکن به زودی و ظرف روزهای آینده به صورت کامل از بند مصدومیت رها خواهد شد و بارسا به او اعلام کرده که دیگر لازم نیست در تمرین٬های آکادمی لاماسیا حضور یابد بلکه در اولین جلسه تمرین تیم ژاوی باید به این تمرین اضافه شود.

دیدگاه‌ها