کد خبر : 1955255 | 14 مرداد 1402 ساعت 22:30 | 18.4K بازدید | 4 دیدگاه

قهرمان کرواسی چشم از محرمی برنمی‌دارد

مدافع ایرانی دینامو زاگرب جزو نفرات اصلی تیمش مقابل گوریسا است.

قهرمان کرواسی چشم از محرمی برنمی‌دارد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سوم لیگ یک کرواسی، تیم فوتبال دینامو زاگرب که صادق محرمی را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در ورزشگاه ماکسیمیر مقابل تیم بدون شکست و چهار امتیازی گوریسا قرار می‌گیرد.

صادق محرمی که سه شب قبل در بازی دور برگشت مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا یکی از نفرات اصلی دینامو زاگرب مقابل آستانا قزاقستان بود و ۹۰ دقیقه در جریان پیروزی تیمش در زمین حضور داشت، امشب هم مدافع راست تیم قهرمان کرواسی برابر گوریسا است.

ملی پوش ایرانی دینامو زاگرب که در دو هفته ابتدایی لیگ یک کرواسی یک حضور ثابت و یک حضور تعویضی داشته، امشب دوباره به جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش بازگشته و برابر گوریسا بازی می‌کند.

تیم فوتبال دینامو زاگرب پس از شکست در دیدار افتتاحیه لیگ یک کرواسی مقابل هایدوک اسپلیت، در مسابقه اخیرش مقابل ایسترا ۱۹۶۱ به پیروزی رسید و امیدوار است امشب هم دومین برد متوالی را کسب کند.

یاران محرمی سه‌شنبه شب هفته جاری باید مسابقه رفت مرحله نهایی پلی آف لیگ قهرمانان اروپا را در ورزشگاه خانگی خود مقابل آ ا ک آتن که دو بازیکن ایرانی (احسان حاج صفی و میلاد محمدی) در اختیار دارد، برگزار کنند.

دیدگاه‌ها