کد خبر : 1955260 | 14 مرداد 1402 ساعت 22:50 | 32.7K بازدید | 14 دیدگاه

این ستاره پیرلو جدید ایتالیاست

تیموتی وه‌آ، بازیکن جوان یوونتوس، می‌گوید مانوئل لوکاتلی کیفیتی شبیه به آندره‌آ پیرلو دارد.

این ستاره پیرلو جدید ایتالیاست

به گزارش "ورزش سه"، تیموتی وه‌آ، بازیکن جدید یوونتوس، مانوئل لوکاتلی را با آندره‌آ پیرلو، اسطوره این باشگاه، مقایسه می‌کند.

ستاره تیم ملی آمریکا با قراردادی 11 میلیون یورویی از لیل جدا شد و تابستان امسال به یوونتوس پیوست. او در جریان پیروزی بازی پیش فصل مقابل رئال مادرید موفق به گلزنی شده است.

وه‌آ درباره حضور در یوونتوس و بازی‌های پیش فصل گفت: "بسیار خوشحالم، به خصوص برای بازی مقابل رئال مادرید. نمی‌توانم با تیمی بهتر از یوونتوس در جای بهتری باشم، بنابراین افتخار می‌کنم و احساس خوشبختی می‌کنم که اینجا هستم."

او پسر جورج وه‌آ اسطوره سابق میلان است که اکنون رئیس جمهور لیبریا است. تیموتی درباره پدرش گفت: "او قبل از بازی بسیار مضطرب بود، اما خوب بازی کردم و واقعا خوشحال بود."

1905719

مکس آلگری تاکنون از وه‌آ به عنوان وینگر در ترکیب استفاده کرده، اگرچه او در گذشته در خط حمله و حتی گاهی اوقات به عنوان دفاع راست بازی کرده است.

او در این باره گفت: "هیچ‌مشکلی از این بابت ندارم، آنچه را که مربی می‌خواهد انجام می‌دهم. در حال یادگیری شیوه‌های تاکتیکی تیم هستم، بنابراین آماده‌ام تا هر کاری که برای کمک به تیم لازم است، انجام دهم. دفاع کردن برای من مشکلی نیست، با توجه به اینکه حتی بدانم هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری در پیش دارم. برخی موقعیت‌ها وجود دارد که هنوز باید آن‌ها را جذب کنم. برای همه چیز آماده هستم و واقعاً مشتاق یادگیری‌ام، به همین دلیل است که دوست دارم در یوونتوس باشم. آلگری، کادرش و هم تیمی‌هایم باورنکردنی هستند و به من کمک زیادی می‌کنند."

وه‌آ در یووه تحت تاثیر عملکرد لوکاتلی قرار گرفته است: "لوکاتلی پاهای فوق‌العاده‌ای دارد، توانایی او در کنترل پاس‌ها من را هیجان‌زده می‌کند، زیرا دوست دارم با هم تیمی‌ها گفتگو کنم و در تمرینات با آن‌ها تعامل داشته باشم. کیفیت او من را به یاد پیرلو می‌اندازد و فکر می‌کنم او به یک اسطوره فوتبال تبدیل خواهد شد."

دیدگاه‌ها