کد خبر : 1955275 | 14 مرداد 1402 ساعت 23:45 | 112.1K بازدید | 88 دیدگاه

نقش پر رنگ خارجی‌ها در خواباندن مچ بنزما

پیروزی چند صد میلیون دلاری الهلال در الکلاسیکو!

الهلال موفق شد به لطف درخشش بازیکنان خارجی خود، از سد الاتحاد گذشته و راهی مرحله نیمه نهایی جام ملک سلمان شود.

پیروزی چند صد میلیون دلاری الهلال در الکلاسیکو!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام باشگاه‌های عربی موسوم به ملک سلمان، تیم فوتبال الهلال موفق شد در دیدار ملقب به الکلاسیکو عربستان، با نتیجه سه بر یک از سد الاتحاد گذشته و راهی دور بعد شود. ساویچ و مالکوم، خریدهای جدید الهلال در این دیدار موفق به گلزنی شدند.

ویدئو: 306963

الهلال در نخستین فرصت جدی خود به روی دروازه الاتحاد موفق شد دروازه این تیم را باز کند. ارسال کرنر روبن نوس با ضربه سر سرگئی میلینکوویچ ساویچ همراه شد و توپ او دور از دستان مارسلو گروهی وارد دروازه شد تا آبی‌های ریاض به گل نخست بازی دست پیدا کنند.

1905741

در دقایق پایانی نیمه نخست، اختلاف به عدد 2 رسید. یک پاس در عمق دیدنی از روبن نوس به پشت مدافعان، نصیب میشائیل شد و این بازیکن پس از برخورد با سنگربان الاتحاد، روی زمین افتاد که عبدالرحمن جاسم، داور مسابقه، به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید.

1905744

سالم الدوسری، مهره کلیدی و تأثیرگذار الهلال پشت این توپ ایستاد و برخلاف جهت حرکت مارسلو گروهی، موفق شد توپ را به تور دروازه الاتحاد بچسباند. در ثانیه‌های پایانی، شاگردان ژرژ ژسوس می‌توانستند اختلاف را به عدد 3 برسانند که ارسال سالم از سمت چپ در محوطه شش قدم و برابر دروازه تقریبا خالی به مالکوم رسید که ضربه سر بسیار بد او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در آغاز نیمه دوم، میشائیل می‌توانست از غافلگیری سنگربان حریف استفاده ببرد که شوت او از نزدیکی‌های پرچم کرنر به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت. حملات الاتحاد سرانجام در دقیقه 56 به بار نشست. ارسال ایگور کورنادو از سمت راست به روی دروازه، با ضربه به موقع رومارینیو به گل نخست سیاه و زردپوشان تبدیل شد تا اختلاف کاهش یابد.

1905742

در شرایطی که الاتحاد با این گل امیدوار شده ارسال یاسر الشهرانی در دقیقه 70 به روی دروازه، در تیر دوم به مالکوم رسید و ضربه سر این بازیکن پس از برخورد به تیرک، وارد دروازه شد تا الهلال یک بار دیگر اختلاف را به عدد 2 برساند.

1905743

الاتحاد که حملات خود را برای رسیدن به گل افزایش داده بود، در دقیقه 79 صاحب یک ضربه پنالتی شد که کریم بنزما پشت این توپ ایستاد ولی ضربه فوق ستاره فرانسوی به پایه تیرک عمودی دروازه برخورد کرد تا این موقعیت ایده آل از دست برود.

ویدئو: 306960

در نهایت، این بازی با نتیجه سه بر یک به سود الهلال به پایان رسید تا آبی‌های ریاض با غلبه بر حریف قدرتمند خود، راهی دیدار نیمه نهایی شوند. این تیم در دور بعدی باید به مصاف برنده دیدار الشباب عربستان و الوحده امارات برود.

دیدگاه‌ها