کد خبر : 1955295 | 15 مرداد 1402 ساعت 08:58 | 51.6K بازدید | 82 دیدگاه

پرچم تراکتور در بازی تیم قهرمان (عکس)

هواداران تراکتور برای حمایت از تیم همشهری خود در فوتسال به سالن پورشریفی رفتند.

پرچم تراکتور در بازی تیم قهرمان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه رقابت‌های هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران با وقفه یک هفته‌ای مواجه شد، اما مسابقات لیگ برتر فوتسال در زمان مشخص استارت خورد که یکی از بازی‌ها بین مس سونگون ورزقان و پالایش نفت بندرعباس با حضور پرشور تماشاگران تبریزی در سالن شهید پورشریفی آغاز شد.

مس سونگون که رکورددار قهرمانی در لیگ برتر فوتسال است و سال گذشته نیز بالاتر از گیتی‌پسند اصفهان، رقیب دیرینه‌اش به این مهم دست پیدا کرد، در شرایطی نخستین بازی فصل جدید را با پیروزی مقابل پالایش نفت بندرعباس پشت سر گذاشت که حمایت چشمگیر هواداران آذربایجانی را به همراه خود داشت و تراکتوری‌ها نیز پشتیبان آنها بودند.

1905784

تماشاگران تراکتور که همواره در مسابقات فوتبال این تیم حضور پررنگی دارند، بنابر دعوت باشگاه مس سونگون به سالن پورشریفی تبریز رفتند تا تیم شهرشان را در نخستین مسابقه فصل لیگ برتر فوتسال مقابل پالایش نفت بندرعباس حمایت کنند که حضورشان با برد ارزشمند شاگردان تقی‌پور همراه بود.

در حضور پرشور هواداران تبریزی ازجمله تراکتوری‌ها در مسابقه مس سونگون، این تیم توانست کامبک شگفت انگیزی مقابل پالایش نفت بندرعباس داشته باشد و در نهایت به پیروزی ۶ بر ۴ برسد.

دیدگاه‌ها