کد خبر : 1955298 | 15 مرداد 1402 ساعت 08:37 | 41.4K بازدید | 20 دیدگاه

احتمال قهرمان نشدن بیش از قهرمان شدن است

پپ زیر حرفش زد: نگفته بودم می‌روم!

پپ گواردیولا در صحبت های امروز خود تاکید کرد که هیچ وقت نگفته که بعد از فتح سه‌گانه سیتی را ترک می‌کند.

پپ زیر حرفش زد: نگفته بودم می‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی بعد از فتح سه‌گانه و در آستانه شروع فصل جدید برای فتح یک جام دیگر به مصاف آرسنال خواهد رفت. این دو تیم از ساعت 18:30 امروز دیدار سوپر جام فوتبال انگلیس را برگزار می کنند. صحبت های پپ گواردیولا پیش از این دیدار را بخوانید:

بولت سرشاخهسیتی فصل بعد
ما تیمی تهاجمی تر خواهیم داشت. این سطحی از فوتبال است که بچه ها باید آن را به بالاترین شکل ممکن ارائه کنند و این همان چیزی است که در چنین سطحی نیاز داریم.

بولت سرشاخهتداوم موفقیت‌ها
ما این کار را قبلا انجام داده ام پس چرا الان نتوانیم انجامش دهیم؟ این خاطرات همیشه در قلب ما جای دارد اما دلیلی ندارد که الان دست از تلاش برداریم و متوقف شویم.

بولت سرشاخهدرو کردن تمام عناوین
ما به این فکر نمی کنیم که همه چیز را ببریم بلکه فعلا روی شکست دادن آرسنال متمرکز شده ایم. همواره در طول فصل روی کارهایی که می توانیم انجام دهیم تمرکز می کنیم و این شعار ماست. من از روز اول این گونه نبودم که بنشینم و قول کسب جام پیروزی بدهم.

1902139

بولت سرشاخهتکرار افتخارات فصل قبل
ما به تکرار نکردن سه گانه نزدیک تر از کسب سه گانه هستیم. همان طور که به قهرمان نشدن در لیگ برتر از قهرمان شدن در این مسابقات نزدیک تر هستیم!

بولت سرشاخهگفته بودی که بعد از فتح سه گانه می روی؟
من هرگز این را نگفته بودم! شما گفتید بیایید اول سه گانه را ببرید و بعد بروید که من گفتم باشه! اوه یادم نمی آید که گفته باشم بعد از سه گانه می روم! (باخنده)

بولت سرشاخهتوصیه به فیل فودن
فیل فودن می تواند در پنج پست متفاوت بازی کند. مهاجم، وینگر چپ، وینگر راست، هافبک هجومی و...  او فقط باید روی جنبه‌های دفاعی نیز کار کند تا بیشتر موفق باشد.

بولت سرشاخهفتح سه گانه سخت است یا چهار قهرمانی لیگ؟
سه‌گانه بسیار دشوارتر است مخصوصا در این کشور! من می‌توانم بگویم که قهرمانی لیگ برتر مهمتر است.

دیدگاه‌ها