کد خبر : 1955363 | 15 مرداد 1402 ساعت 13:05 | 63.8K بازدید | 25 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

ستاره ناراضی از ژاوی توضیح خواست

پس از انتشار شایعاتی مبنی بر تمایل بارسا برای معاوضه گاوی با امباپه، ستاره جوان بارسا شدیدا دلخور شده و دیروز در همین مورد با ژاوی حرف زده است.

ستاره ناراضی از ژاوی توضیح خواست

به گزارش "ورزش سه"، گاوی با بدشانسی نتوانست در تور آمریکا برای بارسلونا به میدان برود. او با تیم راهی آمریکا شد ولی یک مصدومیت بد اجازه نداد در ترکیب قرار بگیرد ولی همه چیز نشان می‌دهد که او سه شنبه در بازی جام خوان گامپر برابر تاتنهام می‌تواند دقایقی برای بارسا بازی کند.

1905912

این در حالی است که ستاره جوان بارسا در روزهای اخیر تا حدی بی قرار و ناراحت بود و از ژاوی خواست تا برایش در مورد شایعات اخیر توضیح بدهد. طبق گزارش موندودپورتیوو، گاوی از اینکه در روزهای گذشته در کانون شایعات بوده و گفته شده بود او همراه با رافینیا و دمبله برای معاوضه با امباپه به پی اس جی پیشنهاد شده بود، شدیدا دلخور شده است. 

1905908

محور صحبت‌های او با ژاوی در همین مورد بود ولی مربی کاتالان خیال گاوی را راحت کرده و تاکید کرده که شرایط برعکس بوده و این پی اس جی بود که برای فروش امباپه درخواست معاوضه را مطرح کرده و بارسا هرگز بازیکنانش را پیشنهاد نکرده است. ژاوی به گاوی گفته است که در برنامه‌هایش همچنان جایگاه خاصی دارد و اصلا نگران نباشد.

لازم به ذکر است که گاوی اخیرا قراردادش را با بند فسخ یک میلیارد یورویی تا 2026 تمدید کرد و از معدود تمدیدی‌هایی است که قراردادش در لالیگا ثبت شده است.

دیدگاه‌ها