کد خبر : 1955414 | 15 مرداد 1402 ساعت 16:45 | 48.9K بازدید | 25 دیدگاه

گزارش اسپورت:

ژاوی به این چند دلیل نیمار را نمی‌خواهد

اسپورت در مورد دلایل ژاوی برای رد احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا نوشته است.

ژاوی به این چند دلیل نیمار را نمی‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه مشخص شد لیونل مسی به بارسا بازنخواهد گشت و در نهایت با قطعی شدن انتقال او به اینترمیامی، برخی رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند که نیمار در تماس با بارسلونا به این باشگاه پیشنهاد داده که حاضر است به تیم سابقش برگردد.

در این گزارش‌ها ادعا شده بود که نیمار برای بازگشت به بارسا آنقدر مصمم است که به مدیران باشگاه اطلاع داده که با توجه به وضعیت مالی بغرنج بلوگرانا حاضر است با دستمزدی کمتر از دستمزدش در پاری سن ژرمن برای تیم کاتالان بازی کند.

1905978

در روزهای اخیر نیز ادعا شد که پی اس جی در مذاکره با بارسا برای جذب عثمان دمبله، نیمار را به بارسا پیشنهاد داده اما در نهایت ژاوی مثل دو ماه قبل، شانس جذب نیمار را رد کرد.

اسپورت در مورد دلایل ژاوی برای رد نیمار نوشته است: برای شروع باید بگوییم که وضعیت اقتصادی باشگاه بسیار بد است و دستمزد نیمار پذیرفتنی نیست. به هر اندازه که کاهش یابد، بازهم پرداختش عملاً غیرممکن خواهد بود و فرپلی مالی بارسا را با خطر مواجه می‌کند. 

علاوه بر این، ژاوی درک می‌کند که برای پروژه فعلی او، نیمار خرید ایده آلی نیست، اگرچه باید دید که آیا نظرش پس از جدایی دمبله تغییر می‌کند یا خیر.

1904766

نیمار در پیش فصل با پاری سن ژرمن در کنار بقیه هم تیمی‌هایش حضور دارد و البته آگاه است که باشگاه به هر طریقی به دنبال راهی برای فروش او است اما می‌خواهد به قراردادش پایبند بماند و همچنان یکی از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان باقی بماند. 

او به هیچ تیم دیگری نخواهد رفت، هرچند گزینه بارسا همیشه برای او یک وسوسه بزرگ بوده است. در واقع عملا امکان این انتقال در تابستان امسال وجود ندارد.

دیدگاه‌ها