کد خبر : 1955422 | 15 مرداد 1402 ساعت 17:13 | 74.3K بازدید | 19 دیدگاه

نوراللهی در حوالی الهلال عربستان!

هافبک ایرانی الوحده شانس تقابل با ستاره‌های الهلال را دارد.

نوراللهی در حوالی الهلال عربستان!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الوحده امارات که احمد نوراللهی را در اختیار دارد، پس از صعود به‌عنوان تیم دوم گروه D جام باشگاه‌های عرب به مرحله یک چهارم نهایی، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (به وقت ایران) در استادیوم ملک فهد شهر الطائف به مصاف تیم الشباب عربستان خواهد رفت.

احمد نوراللهی پس از اینکه در نخستین بازی جام باشگاه‌های عرب حضور ثابت در ترکیب الوحده داشت و در جریان پیروزی دو بر یک تیمش توانست پاس گل بدهد، در دومین مسابقه برابر بلوزداد الجزایر به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت و در آخرین مسابقه مرحله گروهی با رجا کازابلانکا مراکش که صعودشان قطعی شده بود، به دلیل استراحت بیشتر در فهرست قرار نداشت که پیش‌بینی می‌شود امشب به ترکیب برگردد.

1890020

هافبک ایرانی الوحده که یکی از خریدهای مهم این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی از شباب الاهلی امارات بود، پس از استراحت در دیدار اخیرشان مقابل رجا کازابلانکا، احتمالا در مسابقه امشب برابر الشباب عربستان یکی از ۱۱ نفر اصلی تیمش باشد تا بتوانند به نیمه نهایی جام باشگاه‌های عرب صعود کنند.

تیم فوتبال الوحده امارات در صورت کسب پیروزی مقابل الشباب عربستان در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های عرب باید به مصاف الهلال عربستان برود و احمد نوراللهی این شانس را دارد تا مقابل ستاره‌های این تیم سعودی از جمله روبن نوس، سرگی میلینکوویچ ساویچ، کالیدو کولیبالی و... قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها