کد خبر : 1955486 | 16 مرداد 1402 ساعت 03:10 | 23.4K بازدید | 8 دیدگاه

بی‌خیال کین، بحران بایرن در این پست است!

خط دروازه بایرن مونیخ هنوز هیچ وضعیت مشخصی ندارد و حتی این احتمال وجود دارد که ناگهان در ابتدای فصل نامی درون دروازه این تیم باشد که هیچکس انتظارش را ندارد.

بی‌خیال کین، بحران بایرن در این پست است!

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت دروازه‌بان‌های بایرن بیشتر و بیشتر مبهم می‌شود. یان زومر 34 ساله در تمرین روز شنبه این تیم شرکت نکرده است و به زودی راهی اینتر می‌شود.
هر چند باشگاه بایرن مونیخ علاقه‌ای به از دست دادن این بازیکن سوئیسی نداشت زیرا هنوز جایگزینی برای او پیدا نشده است و زمان بازگشت مانوئل نویر 37 ساله نیز هنوز مشخص نیست.
نویر روز شنبه دوباره در حال تمرین دیده شد. اما در حال حاضر فقط با فیزیوتراپ این تیم در سالن بدنسازی تمرین می‌کند و بعید است از ابتدای فصل بتواند در ترکیب بایرن حاضر شود.
باوارایی‌ها در حال حاضر فقط دو گلر در تیم اصلی دارند اسون اولرایش 35 ساله و مکس اشمیت 17 ساله...

1906158

بایرن از جذب دروازه‌بان جدید ناتوان است

دو گزینه بایرن برای خط دروازه در این تابستان تیم‌های دیگری را انتخاب کردند. روبرت سانچز 25 ساله، دروازبان اسپانیایی برایتون، تصمیم گرفت که به چلسی برود و داوید رایای 27 ساله نیز ترجیح داد برنتفورد را به مقصد آرسنال ترک کند.
حال یک لیست کوتاه از دیگر بازیکنانی که بایرن به دنبال آنهاست وجود دارد که شامل سه اسم است:
گیورگی مامارداشویلی، دروازه‌بان 22 ساله والنسیا
داوید دخیا 32 ساله که بازیکن آزاد است
و کامیل گرابارا، دروازه‌بان  24 ساله کپنهاگن
به نظر می‌رسد که با شرایط موجود، اولرایش دروازه‌بان اول بایرن در بازی سوپر کاپ خواهد بود و باید منتظر بود که آیا با شروع فصل بوندسلیگا، نام جدیدی درون چهارچوب دروازه باوارایی‌ها خواهد ایستاد یا خیر.

دیدگاه‌ها