کد خبر : 1955508 | 16 مرداد 1402 ساعت 07:25 | 8.4K بازدید | 30 دیدگاه

امیدوارم لیگ عادلانه باشد؛

مورایس: سپاهان امسال شرایط بهتری برای قهرمانی دارد

ژوزه مورایس می‌گوید برای تحقق رؤیای قهرمانی سپاهانی‌ها سخت کار می‌کند و شرایط امسال تیمش را مهیاتر برای قهرمانی می‌بیند.

مورایس: سپاهان امسال شرایط بهتری برای قهرمانی دارد

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورایس شنبه شب در برنامه ضربه آزاد شبکه اصفهان شرکت کرد و در پاسخ به اینکه آیا او امسال می‌تواند به انتظار بیش از هشت سال هوادارانشان برای قهرمانی پایان بدهد گفت: می‌توانم بگویم من واقعا می‌خواهم به همه کمک کنم که چیزی را که می‌خواهند به دست بیاورند. بازیکنان من می‌خواهند خوب فوتبال بازی کنند. باشگاه می‌خواهد باشگاه اول ایران باشد و برای قهرمان شدن باید در خیلی چیزها بهترین باشیم؛ نه فقط در کلمه و گفتار بلکه در عمل باید خیلی چیزها را ارتقا دهیم.

او در مورد شرایط این فصل سپاهان بیان کرد: باور من این است که امسال خیلی شرایط بهتری نسبت به پارسال داریم و کیفیت قهرمان شدن را هم داریم ولی نمی‌توانم بگویم چطور قرار است لیگ به پایان برسد. ما هر روز کار می‌کنیم که بتوانیم این رؤیا را به حقیقت تبدیل کنیم. مردم رفتار قهرمانانه دارند و اگر کسی قرار باشد قهرمان باشد، شما هستید. من به کار باور دارم و باید با یک رفتار درست حتی از ارزش‌های روزمره‌مان دفاع کنیم. باید کار کنیم و به تمام حریفانمان احترام بگذاریم.

او همچنین با آرزوی عادلانه شدن لیگ بیان کرد: واقعا آرزو می‌کنم که لیگ عادلانه پیش برود. من نمی‌گویم که عادلانه نبود بلکه تمام ما باید پیشرفت کنیم تا مردم بیشتر اعتماد کنند که در ایران بازی منصفانه داشتن یک ارزش است. هیچ چیز بهتری نیست که بتواند دنیا را متوجه کند چون همه مردم عاشق فوتبال هستند پس بیایید بازی فوتبال را یک بازی زیبا کنیم.

دیدگاه‌ها