کد خبر : 1955512 | 16 مرداد 1402 ساعت 08:01 | 11.4K بازدید | 8 دیدگاه

لیست ارتقای کیفیت لیگ برتر از نظر سرمربی پرتغالی

ژوزه مورایس از چهار موردی که ارتقای آن به پیشرفت لیگ ایران کمک می‌کند صحبت کرد.

لیست ارتقای کیفیت لیگ برتر از نظر سرمربی پرتغالی

به گزارش "ورزش سه"، مورایس، سرمربی سپاهان، در خصوص فصلی که گذشت این چنین گفت: می‌توانم بگویم که لیگ جذابی بود. فصل اول من در اینجا بود و همه چیز برایم جدید بود. باورم این است که لیگ کیفیت دارد و ما هم بازیکنان باکیفیتی در ایران داریم و این مورد نیاز است که لیگ قدرتمندی داشته باشیم‌ همیشه همه چیز می‌تواند بهتر باشد، اگر از یک‌سری چیزهای کوچک صحبت کنیم.

او مواردی را که باید در لیگ پیشرفت کند اینطور نام برد: یک، آیا می‌توانیم از لحاظ تکنولوژی ارتقا بدهیم؟ دو، آیا می‌توانیم زمین‌های فوتبال‌مان را ارتقا دهیم؟ سه، آیا می‌توانیم کیفیت استادیوم‌ها را ارتقا دهیم؟ و چهار اینکه آیا می‌توانیم شرایط را برای پخش بهتر مهیا کنیم؟ برای افرادی که مسئولیت این کار را دارند، ارتقا دادن این موارد خیلی مهم است.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: باید یک مسیر و ارزشی را درست کنیم که بگوییم فوتبال یک مثالی برای اجتماع و دنیاست. این چشم اندازی است که من دارم. لیگ و بازیکنان با کیفیتی داریم و هیجان خوبی در هواداران است. موقعی که هواداران به ورزشگاه آمدند واقعا هیجان خوبی داشتند.

او در مورد تیم زنان سپاهان گفت: ما فینال جام جهانی بانوان را دیدیم و می‌توانم بگویم سپاهان هم تیم خوبی در بخش زنان دارد و خوشحالم که کشور به این مسائل اهمیت می‌دهد.

دیدگاه‌ها