کد خبر : 1955514 | 16 مرداد 1402 ساعت 08:15 | 13.5K بازدید | 16 دیدگاه

مورایس: خوشحال می‌شوم به تیم ملی خدمت کنم

ژوزه مورایس می‌گوید حتی اگر ده بازیکنش را هم به تیم ملی بدهد، از این ماجرا خوشحال خواهد شد.

مورایس: خوشحال می‌شوم به تیم ملی خدمت کنم

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان، به شبکه اصفهان رفت تا به بخشی از سوالاتی که در ذهن هوادارانشان مانده بود پاسخ مناسبی دهد. یکی از سوالات مربوط به تاثیر فیفادی طولانی برای جام جهانی و دادن بازیکنان به تیم ملی، روی عملکرد سپاهان بود.

ویدئو: 307025

ژوزه مورایس راجع به تاثیر فیفادی روی عملکرد سپاهان توضیح داد: نه فکر نکنم تاثیری داشته باشد. تمام تیم‌ها بازیکن داشتند و درگیر تیم ملی بودند. من خیلی خوشحالم که یک خدمتی به این کشور بکنم و بازیکنانی را در تیم ملی داشته باشم. نمی‌توانم این قضیه را توجیه کنم و باعث افتخار هر بازیکنی است که در جام جهانی بازی کند و باید باعث افتخار یک مربی باشد که بازیکنانش را به تیم ملی معرفی کند.

او در این خصوص توضیحاتش را به این شکل تکمیل کرد: وقتی بازیکن به جام جهانی می‌رود، نماینده مردم و کشوری است که عاشق فوتبال هستند. اگر من ده بازیکن هم داشتم که به تیم ملی می‌رفتند، خوشحال می‌شدم. اگر به هر دلیلی من بعد از بازی ملی که بازیکنانم را نداشتم نتوانستم ببرم، این فقط به اتفاقات برمی‌گردد. لیگ و فدراسیون ایران باید به لیگ و تیم‌ها اهمیت بدهند تا تیم‌هایی که به تیم ملی بازیکن می‌دهند، برایشان رقابت منصفانه باشد.

دیدگاه‌ها