کد خبر : 1955516 | 16 مرداد 1402 ساعت 01:49 | 27K بازدید | 14 دیدگاه

تحقق رؤیای برناردو سیلوا مستلزم دست و دلبازی لاپورتا

سیتی با این پول به بارسلونا ستاره نمی‌دهد

سیتی با رد پیشنهاد اولیه بارسلونا برای خرید برناردو سیلوا منتظر پیشنهاد مالی بهتری از سوی این باشگاه است.

سیتی با این پول به بارسلونا ستاره نمی‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه پپ گواردیولا قصد فروش برناردو سیلوا را ندارد، اما بارسلونا تلاش می‌کند تا این بازیکن را به هر نحوی که شده به خدمت بگیرد. به گزارش موندو دپورتیوو، پیشنهاد اولیه آبی اناری‌ها توسط طرف انگلیسی رد شده است.

این گزارش حاکی از آن است که پیشنهاد 60 میلیون یورویی بارسلونا برای خرید سیلوا فورا از سوی سیتی رد شده چرا که این باشگاه انتظار رقم بسیار بالاتری را دارد.

رسانه‌های انگلیس روز گذشته مدعی شدند که سیتی قصد ندارد سیلوا را از دست بدهد. این در حالی است که ستاره پرتغالی علاوه بر بارسلونا مشتریان جدی دیگری چون پاری‌سن‌ژرمن و الهلال را نیز دارد.

1906192

از میان باشگاه‌هایی که خواهان سیلوا هستند بارسلونا اولویت اول این بازیکن است. گفته می‌شود این بازیکن در صورتی که برای ترک قهرمان سه دوره اخیر لیگ برتر به جمع‌بندی نهایی برسد، نوکمپ مقصد او خواهد بود.

بارسلونا که از این موضوع مطلع شده تلاش می‌کند تا انتقال سیلوا را پیش از شروع فصل نهایی کند اما این موضوع مستلزم بالا بردن قابل توجه رقم پیشنهادی آبی اناری‌ها خواهد بود؛ چیزی که با توجه به مشکلات مالی فعلی بسیار سخت به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها