کد خبر : 1955547 | 16 مرداد 1402 ساعت 10:36 | 54K بازدید | 145 دیدگاه

بحث‌ها در قطر تمام شد: لئو بزرگ‌ترین تاریخ است

خاویر ماسکرانو می‌گوید تصمیم مسی برای رد پیشنهادهای بارسا و الهلال و پیوستن به اینترمیامی درست بود و او هیچ جا مثل آمریکا نمی‌توانست از فوتبال و زندگی‌اش لذت ببرد.

بحث‌ها در قطر تمام شد: لئو بزرگ‌ترین تاریخ است

به گزارش "ورزش سه"، خاویر ماسکرانو  هم در بارسلونا و هم در تیم ملی آرژانتین با لیونل مسی همبازی بوده و کمتر کسی به اندازه او این اسطوره فوتبال آرژانتین را می‌شناسد.

هافبک سابق آرژانتینی با ستایش از لئو مسی از او به عنوان سلطان کل تاریخ فوتبال یاد کرد و گفت تصمیم دارنده هفت توپ طلا برای انتقال به اینترمیامی و نه گفتن به پیشنهادهای بارسا و الهلال درست بوده است.

1906247

ماسکرانو در مصاحبه‌ای با روزنامه مارکا گفت:" در جام جهانی مسی کاری کرد که دیگر کسی نتواند درباره اینکه بهترین فوتبالیست تاریخ چه کسی است بحث کند. مگر بحثی هم مانده؟ مگر می‌شود کس دیگری را بهترین تاریخ دانست؟ این مساله حل شد و رفت. مسی برای من همیشه بهترین فوتبالیست بوده و خواهد بود".

هم‌تیمی سابق لئو مسی در ادامه درباره تصمیم او برای پیوستن به اینترمیامی گفت:" من این روزها وقتی مسی را در میامی می‌بینم متوجه می‌شوم که خیلی خوشحال و راضی است. او نه تنها از فوتبالش لذت می‌برد بلکه مشخص است از اینکه خانواده‌اش آرامش دارد خیلی خوشحال است. اگر لئو به جاهای دیگر می‌رفت این آرامش به دست نمی‌آمد و تصمیم او کاملا درست بود".

1906248

مسی از زمان شروع بازی برای اینترمیامی برای تیم جدیدش درخشان بازی کرده است. او در سه بازی اول خود برای اینترمیامی پنج گل به ثمر رساند و ساعاتی پیش در دیدار مقابل اف‌سی دالاس هم با دو گل و یک پنالتی که به ثمر رساند مهمترین نقش را در صعود این تیم به یک‌چهارم نهایی لیگز کاپ داشت.

دیدگاه‌ها