کد خبر : 1955599 | 16 مرداد 1402 ساعت 13:13 | 28.2K بازدید | 4 دیدگاه

عظیمی: کنار بزرگان ایران و آسیا فقط باید یاد بگیرم

قهرمان ستاره جدید رو کرد: هم گلزن، هم گل‌ساز!

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در هفته اول لیگ برتر یک ستاره جدید رو کرد؛ بهروز عظیمی با دو گل و یک پاس گل، مرد اول بازی با پالایش بود.

قهرمان ستاره جدید رو کرد: هم گلزن، هم گل‌ساز!

به گزارش "ورزش سه"، بهروز عظیمی، یکی از ستاره‌های جوان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال بود که بعد از درخشش در مقاومت البرز چشم قهرمان را گرفت و نارنجی پوش شد. مس سونگون در اولین بازی خود در فصل جدید با درخشش همین بازیکن یک کامبک رویایی رقم زد و توانست 6-4 از سد پالایش نفت بگذرد. عظیمی در این دیدار 2 گل زد و یک پاس گل داد تا ستاره شماره یک زمین لقب بگیرد.

بهروز عظیمی در مورد پیروزی نفس گیر تیمش در هفته اول گفت: "انتظار نداشتیم در نیمه اول 4 گل بخوریم اما تیم ما بزرگتر از این حرف هاست که حتی در این شرایط هم کم بیاورد. در نیمه دوم به یاری هوادارن و تلاش ستودنی بازیکنان‌مان بردی را رقم زدیم که حق‌مان بود. در نیمه اول موقعیت‌های زیادی از دست داده بودیم اما می‌دانستیم که نیمه دوم جای اشتباه و کم دقتی نیست و فقط باید گل بزنیم."

2 گل و یک پاس گل در بازی اول
لطف خدا شامل حالم شد که توانستم دو گل و یک پاس گل به نام خودم ثبت کنم. شرایط به حدی پرفشار بود که فقط به موفقیت تیم فکر می کردم و برایم فرقی نمی کرد چه کسی گل می‌زند و چه کسی پاس می‌دهد. مهم تاثیر روی نتیجه بود که به بهترین شکل انجام شد. از اعتماد کادر فنی هم بسیار تشکر می‌کنم و تاکید می‌کنم که تدابیری که در بین دو نیمه اندیشیده شد کلید این برد بود.

1906343

با این هواداران فقط باید ببریم
جو سالن بی نظیر بود. انگیزه ما با حضور این همه تماشاگر دو چندان شده بود و تشویق‌های آن‌ها در طول بازی محرک اصلی مس برای کسب برد بود. لیاقت آن‌ها فقط برد بود و ضمن تشکر از تک تک‌شان، خدا را شکر می‌کنم که خوشحال راهی خانه هایشان شدند.

کنار بزرگان به اهداف بزرگم فکر می کنم
حضور در تیم بزرگی مثل مس برای من یک افتخار است. بزرگان فوتسال ایران و آسیا این جا بازی می‌کنند و حضور در کنار آن‌ها یک فرصت خوب برای بازیکنان جوانی مثل من است که بتوانم بیشتر پیشرفت کنم و به اهداف بزرگترم برسم. سعی می‌کنم قدر فرصتی که پیدا کردم را به خوبی بدانم.

دیدگاه‌ها