کد خبر : 1955704 | 16 مرداد 1402 ساعت 20:42 | 116.5K بازدید | 83 دیدگاه

انتقام بارسا از پی‌اس‌جی: فوق ستاره دارد برمی‌گردد!

نیمار، ستاره برزیلی، از مدیران پاری سن ژرمن خواسته با جدایی او و پیوستنش به بارسلونا موافقت کنند.

انتقام بارسا از پی‌اس‌جی: فوق ستاره دارد برمی‌گردد!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‎‌رسد که مدیران پاری سن ژرمن تابستان بسیار سختی را سپری می‌کنند و روز به روز به مشکلات آنها اضافه می‌شود. 

کیلیان امباپه به معضلی بزرگ برای آنها تبدیل شده که دردسرهای بسیاری را برای آنها به همراه داشت. این باشگاه به صورت جدی به دنبال فروش او است اما تا به حال موفق نشده با این بازیکن به توافقی برسد و حواشی این پرونده جنجالی عملکرد این تیم را تحت الشعاع قرار داده است. 

اما این آخرین مشکل پی اس جی در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان نخواهد بود. روزنامه فرانسوی اکیپ خبر داده که نیمار هم شورشی جدید این باشگاه است که جنجال تازه‌ای را در پاریس به راه انداخته است. 

این ستاره برزیلی روز یکشنبه به اطلاع مدیران پاری سن ژرمن رسانده که دیگر تصمیمی برای ادامه حضور در این تیم ندارد و از آنها خواسته که با درخواستش برای ترک این باشگاه موافقت کنند. 

1895391

او که شش سال قبل در گرانقیمت‎‌ترین انتقال تاریخ فوتبال با 222 میلیون یورو از بارسلونا جدا شد و به پی اس جی پیوست، حالا مصمم است که بار دیگر به باشگاه سابقش برگردد و بار دیگر با پیراهن این تیم و تحت هدایت ژاوی به میدان برود. 

این تصمیم در حالی گرفته شده که پی اس جی یک سال قبل به صورت جدی به دنبال فروش او بود اما این بازیکن حاضر نشد این باشگاه را ترک کند و حالا که آنها برای فصل جدید و در غیاب احتمالی امباپه روی او حساب باز کرده‌اند، این نیمار است که می‌خواهد از جمع بازیکنان این تیم جدا شود. تجمع هواداران پی اس جی مقابل خانه او در ماه می دلیل اصلی این تصمیم بوده است.

اکیپ تاکید دارد که شانس نیمار برای پیوستن به بارسا بسیار بالاست اما مارکا پیش از این خبر داده بود که ژاوی نگران است که حضور او در این تیم باعث شود که جو رختکن خراب شود.

دیدگاه‌ها