کد خبر : 1955725 | 16 مرداد 1402 ساعت 23:40 | 25.7K بازدید | 10 دیدگاه

بدشانسی بزرگ: غیبت دو ماهه خرید گران چلسی

چلسی با دوری طولانی مدت و شوکه کننده کریستوفر انکونکو، مهاجم فرانسوی‌، وارد فصل جدید می‌شود.

بدشانسی بزرگ: غیبت دو ماهه خرید گران چلسی

به گزارش "ورزش سه"، کریستوفر انکونکو 25 ساله سرانجام در تابستان امسال با جدایی از لایپزیش، به چلسی پیوست و قرار بود نقشی حیاتی در تلاش‌های این تیم جهت بازسازی ترکیب جدید ایفا کند.

شانس مائوریسیو پوچتینو برای سوق دادن چلسی به یک شروع قدرتمند در فصل جدید ممکن است پس از مصدومیت انکونکو، بدتر از آن چیزی باشد که تصور می‌شد.

این بازیکن ملی پوش فرانسوی به گفته الکس گلدبرگ، خبرنگار نزدیک به چلسی، 2 ماه از میادین دور خواهد بود. مصدومیت او در طول مسابقات پیش فصل بسیار بدتر از آنچه در ابتدا گزارش شد، خواهد بود.

1906562

چلسی در خط حمله، نیکلاس جکسون، آنجلو و میخائیلو مودریک را دارد اما اینکه پوچتینو چگونه می‌خواهد با این مصدومیت دست و پنجه نرم کند به اولین چالش سرمربی آرژانتینی پیش از شروع فصل جدید تبدیل شده است.

انکونکو در جریان بازی مقابل دورتموند که تساوی 1-1 به پایان رسیده بود، مصدوم شد. پوچتینو درمورد مصدومیت این بازیکن گفته بود: "دکترها وضعیت او را چک می‌کنند و امیدوارم مشکل بزرگی نباشد. انکونکو در صحنه‌ای که مشکوک به پنالتی بود، افتاد و چیزی را در زانویش حس کرد اما ما امیدواریم مشکل بزرگی نباشد و او بتواند به سرعت به تیم برگردد. ما برای ارزیابی شرایط انکونکو به چند روز زمان احتیاج داریم.″

دیدگاه‌ها