کد خبر : 1955736 | 17 مرداد 1402 ساعت 00:10 | 14.6K بازدید | 19 دیدگاه

مورینیو: دوست نداشتم سرمربی الهلال و الاهلی شوم

ژوزه مورینیو می‌گوید دو باشگاه عربستانی سعی کردند او را به خدمت بگیرند اما او پیشنهادات آن‌ها را برای ادامه همکاری با رم رد کرد.

مورینیو: دوست نداشتم سرمربی الهلال و الاهلی شوم

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو فاش کرد که پیشنهاد پیوستن به باشگاه‌های الهلال و الاهلی عربستان را در تابستان امسال رد کرده است. این سرمربی 60 ساله با باشگاه رم در اولین فصل حضورش در لیگ کنفرانس اروپا قهرمان شد، به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا رسید و در رده ششم سری A قرار گرفت.

فصل بعدی او کمی آشفته‌تر از فصل اول بود و مربی سابق چلسی، چندین بار محروم شد و همچنین در طول فصل 23-2022 چندین کارت قرمز دریافت کرد. در اواخر فصل گذشته، گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون آینده او در باشگاه ایتالیایی مطرح شد. بنابر گزارش‌ها، مورینیو از استراتژی نقل و انتقالات باشگاه و کمبود منابع مالی برای جذب بازیکنان جدید ناامید شده بود.

1906583

پاری سن ژرمن او را به عنوان جانشین کریستف گالتیه در نظر گرفته بود و این سرمربی اکنون تایید کرد دو باشگاه از لیگ برتر عربستان سعودی نیز برای جذب او تلاش کرده‌اند.

مورینیو در مصاحبه‌ای با کوریره دلو اسپورت گفت: "دو پیشنهاد دریافت کرده‌ام: الهلال و الاهلی من را می‌خواستند، تصمیم گرفتم هر دو را رد کنم زیرا می‌خواهم در رم بمانم."

1906584

او در مورد رم که دوباره در جدول رده بندی سری A ششم شد، اضافه کرد: "همه چیز خوب پیش نرفت اما از سختیپها هم لذت می‌برم.  من یک ساعت عصبانی می‌شوم و بلافاصله بعد از آن دوباره آرام هستم. نه افسرده می‌شوم، نه تهدید می‌کنم، نه می‌گویم به من وعده بهشت ​​و زمین داده‌اند و نه آسمان‌ها و نه کوه‌ها را می‌بینم."

مورینیو همینطور درباره وضعیت پائولو دیبالا که شایعه شده بود به عربستان می‌رود، گفت: "بند آزادسازی پائولو دیبالا در یکم آگوست به پایان رسید. بنابراین در نهایت می‌توانم راحت‌تر و آسوده بخوابم."

دیدگاه‌ها