کد خبر : 1955811 | 17 مرداد 1402 ساعت 10:26 | 37.5K بازدید | 21 دیدگاه

واکنش عجیب چلسی: این ستاره را به ما نچسبانید

چلسی علاقه‌ای به جذب نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، ندارد و از او فاصله گرفته است.

واکنش عجیب چلسی: این ستاره را به ما نچسبانید

به گزارش "ورزش سه"، نیمار شب گذشته به سوژه اصلی رسانه‌های اروپایی تبدیل شد و خبر درخواستش از پاری سن ژرمن برای جدایی جنجال زیادی به راه انداخت. 

روزنامه اکیپ فرانسه این خبر را منتشر کرد و مدعی شد که این بازیکن در تلاش است تا به هر شکل ممکن در این تابستان از پی اس جی جدا شود و بارسلونا هم مقصد اصلی و مورد علاقه‌اش است.

با این حال، شرایط مالی بارسا ممکن است این انتقال را دشوار کند و همین باعث شده که نام چند باشگاه دیگر از جمله چلسی در کنار نام این ستاره برزیلی برای فصل آینده به گوش برسد. 

1896370

اما حالا روزنامه انگلیسی گاردین ادعا کرده که چلسی به هیچ وجه تصمیمی برای ارائه پیشنهاد و جذب نیمار ندارد و تمامی اخبار مطرح شده در این زمینه صرفا شایعاتی بی‌اساس هستند. 

یکی از دلایل مطرح شدن این شایعات به صورت جدی در روز گذشته، رابطه خوب این بازیکن با مائوریسیو پوچتینو است که قرار است از فصل جدید روی نیمکت این تیم بنشیند. او پیش از این در پاری سن ژرمن هدایت نیمار را برعهده داشت و بارها در گفتگو با رسانه‌ها از او تمجید کرده بود. 

گفته می‌شود که پی اس جی آماده است تا در صورت دریافت پیشنهادی بین 70 تا 80 میلیون یورو مذاکرات برای فروش نیمار را آغاز و با جدایی او موافقت کند. 

دیدگاه‌ها