کد خبر : 1955902 | 17 مرداد 1402 ساعت 16:38 | 69.9K بازدید | 37 دیدگاه

جلسه ویژه لاپورتا و ژاوی درباره خرید بزرگ!

خوان لاپورتا، مدیر باشگاه بارسلونا و ژاوی هرناندز، سرمربی این تیم جلسه‌ای را درباره به خدمت گرفتن نیمار برگزار خواهند کرد.

جلسه ویژه لاپورتا و ژاوی درباره خرید بزرگ!

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا تلاش می‌کند تا در این جلسه ژاوی را برای به خدمت گرفتن نیمار قانع کند.

خرید نیمار به تنهایی توسط باشگاه بارسلونا انجام نخواهد شد و یک تیم عربستانی در این راه به بارسلونا کمک خواهد کرد.

وینگر برزیلی پاری‌سن‌ژرمن به دنبال جدایی است و می‌خواهد به یکی از مهم‌ترین بازیکنان نقل و انتقالات تبدیل شود. باشگاه پاریسی مشکلی با رفتن این بازیکن ندارد اما هزینه‌های انتقال و همچنین دستمزد بالای این بازیکن، موانع اصلی جدایی او از پاریس هستند.

1904761

اما یک باشگاه عربستانی تمایل دارد تا گره این انتقال را باز کند. این تیم برای خرید نیمار از پی اس جی پیشنهاد خود را ارسال کرده است. انتقال به عربستان به خودی خود برای نیمار جذاب نیست اما طرف عربستانی در قرارداد خود اعلام کرده است که نیمار در دو فصل ابتدایی این قرارداد به یک تیم دیگر قرض داده خواهد شد و بخشی از دستمزد او در دوران انتقال قرضی توسط طرف عربستانی پرداخت خواهد شد. حال احتمال بازی دوباره برای بارسلونا باعث شده است که نیمار به این انتقال علاقه نشان بدهد و باشگاه بارسلونا هم سریعا وارد عمل شد تا یک گفتگوی سه جانبه شکل بگیرد. سران بارسا حداکثر دستمزدی را که توانایی پرداخت آن را دارد اعلام کردند.

حال خوان لاپورتا در تلاش است تا ژاوی هرناندز را برای بازگشت دوباره نیمار متقاعد کند. سرمربی بارسلونا زیاد میلی به حضور هم تیمی سابقش در بلوگرانا ندارد اما لاپورتا در تلاش است تا به نحوی این انتقال را به سرانجام برساند. انتقال نیمار با این شرایط، کمک بزرگی به وضعیت مالی بارسلونا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها