کد خبر : 1955931 | 17 مرداد 1402 ساعت 18:40 | 32.8K بازدید | 25 دیدگاه

عملیات موفق پپ: بایرن در انگلیس کاسب نیست!

سایت انگلیسی اتلتیک اعلام کرد کایل واکر به پیشنهاد بایرن مونیخ پاسخ منفی داده و ماندگار شدن او در منچسترسیتی قطعی است.

عملیات موفق پپ: بایرن در انگلیس کاسب نیست!

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که در روزهای گذشته آینده کایل واکر، مدافع انگلیسی منچسترسیتی، بار دیگر داغ شده و احتمال انتقال او به بایرن مونیخ بالا رفته بود به نظر می‌رسد او تصمیم نهایی خود را گرفته است و در تیم پپ گواردیولا خواهد ماند.

سایت اتلتیک دقایقی پیش اعلام کرد واکر در نهایت تصمیم خود را گرفته و پاسخ منفی‌اش به پیشنهاد بایرن مونیخ را به اطلاع این باشگاه آلمانی رساند. این در حالی است که واکر در اوایل تابستان با بایرن مونیخ به توافق لفظی رسیده بود، اما به توافق نرسیدن بایرن و سیتی بر سر مبلغ این انتقال در نهایت واکر را به این نتیجه رساند که به بایرنی‌ها پاسخ منفی بدهند

1906862

دو روز پیش گزارش‌هایی در انگلیس منتشر شد که پپ گواردیولا برای راضی کردن این مدافع انگلیسی او را به صرف شام دعوت کرده و قرار است واکر را راضی کند تا از خیر پیوستن به بایرن مونیخ بگذرد. به نظر می‌رسد پپ در این زمینه موفق بوده است.

1906863

پیش از مطرح شدن انتقال واکر به بایرن مونیخ، مذاکرات منچسترسیتی با این مدافع برای تمدید قراردادش بی‌نتیجه مانده بود. اتلتیک می‌گوید سیتی حالا آماده است تا پیشنهاد جدیدی برای تمدید به او ارائه کند. گفته می‌شود دستمزد پیشنهادی سیتی به واکر بیشتر از مبلغی است که بایرن به او پیشنهاد داده بود.

دیدگاه‌ها