کد خبر : 1955942 | 17 مرداد 1402 ساعت 20:20 | 29.1K بازدید | 32 دیدگاه

قنبرزاده: گفته‌ام همکارانم تا 11 شب بمانند؛

سازمان لیگ همچنان در انتظار ثبت بازیکنان استقلال!

منصور قنبرزاده می‌گوید هنوز باشگاه استقلال برای ثبت قراردادش بازیکنانش اقدام نکرده است.

سازمان لیگ همچنان در انتظار ثبت بازیکنان استقلال!

به گزارش "ورزش‌ سه"، منصور قنبرزاده عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ و نایب رئیس فدراسیون فوتبال ساعتی پیش با خبرنگاران گفت‌وگوی مهمی انجام داد، که در خلال این گفت‌وگو به وضعیت ثبت قرارداد بازیکنان استقلال هم اشاره کرد. 

او ابتدا در واکنش به این سوال که آیا قرارداد بازیکنان استقلال ثبت شده یا خیر، گفت: جزئیات را نمی‌دانم، ولی باشگاه استقلال هیچ گونه مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنانش ندارد.

ویدئو: 307190

او سپس در واکنش به این سوال که آیا مدیران این باشگاه اقدامی کرده‌اند یا نه، توضیح داد: ببینید پنجره این تیم باز است. آخرین پیگیری‌ها را انجام دادم و آقای خطیر هم مکررا پیگیر است. همه باشگاه‌ها ثبت کرده‌اند. حتی من گفتم دو-سه ساعت دیگر هم (کارمندان سازمان لیگ) بمانند تا اگر استقلالی‌ها 10،11 هم رفتند، قراردادشان ثبت شود. البته اول باید مدارک توسط استقلالی‌ها بارگذاری شود و در واقع تا مدارک بارگذاری نشود، کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اجازه صدور کارت را نمی‌دهد. 

قنبرزاده سپس در واکنش به این سوال که آیا به خاطر بالاتر بودن قرارداد بازیکنان استقلال از سقف بودجه برای ثبت قرارداد اقدام نکرده‌‌اند، گفت: من نمی‌توانم قضاوت کنم و بهتر است روی احتمالات صحبت نکنیم.

دیدگاه‌ها