کد خبر : 1955991 | 18 مرداد 1402 ساعت 00:26 | 10.4K بازدید | 3 دیدگاه

سکوت مطلق یاران محرمی در بازگشت جنجالی

کاروان دینامو زاگرب پس از تعویق دیدار با آ ا ک آتن به کرواسی بازگشت.

سکوت مطلق یاران محرمی در بازگشت جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال دینامو زاگرب کرواسی که صادق محرمی در آن عضویت دارد، قرار بود سه‌شنبه شب این هفته در دیدار رفت مرحله سوم و نهایی پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم آ ا ک آتن یونان قرار بگیرد، اما این مسابقه بخاطر درگیری تماشاگران دو تیم و کشته شدن یک هوادار به تعویق افتاد.

در حالی که آ ا ک آتن در دیدار رفت میزبان دینامو زاگرب بود و فوتبال دوستان ایرانی هم انتظار تقابل یاران احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی برابر صادق محرمی را می‌کشیدند، اما دستور یوفا کاری کرد تا این مسابقه لغو و به زمان دیگری موکول شود.

بازیکنان تیم فوتبال دینامو زاگرب یک روز پس از لغو این مسابقه از آتن یونان به پایتخت کرواسی بازگشتند که در فرودگاه شهرشان هیچ اظهار نظری انجام ندادند.

1906984

تعویق قطعی مسابقه آ ا ک آتن و دینامو کرواسی موجب شد تا یاران محرمی دستور بازگشت به زاگرب را دریافت کنند که این اتفاق هم افتاد و بازیکنان این تیم به طور کامل به شهرشان بازگشتند ولی در بدو ورود با سوالات متعدد خبرنگاران مواجه شدند که البته هیچ کدام از بازیکنان و مربیان دینامو حاضر به پاسخگویی نشدند.

گفتنی است، تاریخ جدیدی برای انجام این مسابقه اعلام شده که طبق آن، دینامو زاگرب باید هفته آینده مجددا به آتن برگردد و سه‌شنبه شب در دیدار رفت مقابل آ ا ک یونان قرار بگیرد و چهار روز بعد در ماکسیمیر زاگرب میزبان یاران حاج‌صفی و محمدی باشد.

دیدگاه‌ها