کد خبر : 1955992 | 18 مرداد 1402 ساعت 00:27 | 39.3K بازدید | 13 دیدگاه

به این مهاجم در یونایتد خیلی خوش گذشت!

ووت وخهورست علی‌رغم به ثمر رساندن دو گل در منچستریونایتد، حضورش در این تیم را تحقق رویاهایش تلقی می‌کند.

به این مهاجم در یونایتد خیلی خوش گذشت!

به گزارش "ورزش سه"، ووت وخهورست از حمایت هواداران منچستریونایتد تشکر کرده و می‌گوید که رویاهایش در این باشگاه به حقیقت پیوستند.

این مهاجم هلندی در نقل و انتقالات زمستانی از برنلی منچستریونایتد پیوست. او در 31 بازی تنها دو گل به ثمر رساند که برای یک مهاجم آمار قابل توجهی نیست.

با این حال، او همچنان نسبت به دوران حضورش در تیم اریک تن‌هاخ دیدگاه مثبتی دارد. او ویدئویی در اینستاگرام منتشر کرد که لحظات مورد علاقه او را در پیراهن یونایتد را به نمایش می‌گذارد.

مهاجم هلندی که قرار است به هوفنهایم منتقل شود در این ویدیو خطاب به طرفداران یونایتد می‌گوید: "هواداران عزیز منچستریونایتد، بابت همه چیز متشکرم. من واقعا از تک تک ثانیه‌های حضور در این باشگاه لذت بردم. از بردن جام تا زدن اولین گلم در مقابل بتیس در اولدترافورد. رویاها به حقیقت پیوستند. افتخاری باورنکردنی با پوشیدن این پیراهن دارم. برای شما بهترین‌ها را در آینده آرزو می‌کنم. هواداران منچستریونایتد، برای همه چیز از شما متشکرم."

1906986

وخهورست در اوایل دوران خود در یونایتد به دلیل لمس نماد "این آنفیلد است" قبل از شکست شرم آور 7-0 برابر تیم تحت هدایت یورگن کلوپ مورد انتقاد قرار گرفته بود. او اگرچه برای مدتی سوژه طرفداران یونایتد بود اما در ماه‌های بعد به دلیل تلاشی که از خود در ترکیب نشان می‌داد، روابط با سکونشینان اولدترافورد را ترمیم کرد.

دیدگاه‌ها