کد خبر : 1956030 | 18 مرداد 1402 ساعت 01:56 | 63.1K بازدید | 8 دیدگاه

هواداران یوونتوس: لوکاکو در میلان بمان

مهاجم جنجالی نقل‌وانتقالات دروازه‌بان شد! (عکس)

هواداران یوونتوس با نمایش یک بنر بزرگ نسبت به خرید احتمالی روملو لوکاکو واکنش نشان دادند.

مهاجم جنجالی نقل‌وانتقالات دروازه‌بان شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو بعد از انتقال ناموفقش به چلسی به صورت قرضی راهی اینترمیلان شد. با وجود نمایش ضعیف در فینال چمپیونزلیگ و چند دیدار حساس، نراتزوری در پایان فصل برای دائمی کردن قرارداد این بازیکن اقدام کرد اما داستان به این سادگی‌ها پیش نرفت و مهاجم بلژیکی با تغییر مواضعش طی این چند هفته همه را سر کار گذاشته است. 

اینتری‌ها با لوکاکو به توافقات خوبی دست یافته و امیدوار بودند تا او را با قراردادی دائمی به خدمت بگیرند که این بازیکن طی تصمیمی غیرمنتظره با یوونتوس وارد مذاکره شد. این اقدام لوکاکو با خشم اینتری‌ها همراه شد که رفتار ستاره بلژیکی را یک توهین دانسته و از خرید او صرف‌نظر کردند. آنها که توانایی مالی لازم برای پرداخت رقم درخواستی چلسی را نداشتند انتظارشان از لوکاکو این بود که کمی کوتاه بیاید اما او ترجیحش چیز دیگری بود.

1907028

از طرفی اقدام باشگاه یوونتوس برای جذب لوکاکو و درآوردن این بازیکن از چنگ اینتر خیلی مورداستقبال هواداران این باشگاه قرار نگرفته است. هواداران بیانکونری هیچ علاقه‌ای به جذب مهاجم پراشتباه بلژیکی ندارند و این موضوع را به انواع شیوه‌ها به گوش مدیریت می‌رسانند. 

گروهی از هواداران یووه روز گذشته با تجمع مقابل ورزشگاه خانگی این تیم یک بنر بزرگ به نمایش گذاشتند که روی آن به باشگاه هشدار داده شده بود که بی‎‌خیال جذب لوکاکو شود. در این بنر که به موقعیت سوزی‌های متعدد لوکاکو طعنه زده آمده است: "لوکاکو در میلان بمان، ما در حال حاضر دروازه‌بان دوم داریم!"

دیدگاه‌ها