کد خبر : 1956044 | 18 مرداد 1402 ساعت 08:25 | 42.1K بازدید | 23 دیدگاه

وظایف دروازه‌بان در فوتبال نوین فرق کرده است

حمایت دشمن دخیا از تصمیم جنجالی تن‌هاخ

ریو فردیناند با اشاره به ویژگی‌های منحصربه‌فرد آندره اونانا، او را یک دروازه‌بان مدرن دانست.

حمایت دشمن دخیا از تصمیم جنجالی تن‌هاخ

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه داوید دخیا فصل پراشتباهی را پشت سر گذاشت، سران یونایتد طی تصمیمی جنجالی با نظر اریک تن‌هاخ برای تغییر دروازه‌بان قانع شدند و با صرف نظر از تمدید قرارداد این دروازه‌بان اسپانیایی، آندره اونانا، ستاره اینترمیان را به خدمت گرفتند؛ ریو فردیناند که یکی از منتقدان جدی دخیا بود این اتفاق را کاملا به نفع شیاطین سرخ می‌داند.

بولت پرسپولیسفوتبال جدید خیلی فرق کرده است
او که بعد از پایان فصل به مدیران یونایتد در مورد عواقب ادامه با دخیا هشدار داده بود در مورد سبک جدید دروازه‌بانی در فوتبال روز دنیا گفت: "ما قبلا چنین چیزی را خیلی نمی‌دیدیم اما سبک فوتبال نوین متفاوت است. این روزها انتظارات از یک دروازه‌بان خیلی بیشتر از قبل شده است. برای مثال دیگر مهم است که یک دروازه‌بان چقدر در کار با توپ مهارت دارد و آیا می‌تواند در موقعیت‌ها به تیم کمک کند یا خیر."

1907046

بولت پرسپولیساونانا آماده اجرای سبک جدید
بازی با پا اینک یکی از الزامات مهم برای یک دروازه‌بان محسوب می‌شود. دروازه‌بان‌ها قبلا کاملا از 10 بازیکن دیگر تیم جدا بودند اما اکنون ارتباط خیلی بیشتری با تیم و برنامه‌های تاکتیکی دارند و اونانا کاملا با این شرایط سازگار است.

بولت پرسپولیسخروج تن‌هاخ از محدودیت
سبک بازی اونانا به تن‌هاخ این امکان را می‌دهد که روش دلخواه خود را در تیمش اجرا کند. فکر می‌کنم او با حضور دخیا کمی محدود بود چرا که این بازیکن از نظر ویژگی‌های یک دروازه‌بان مدرن به اندازه اونانا برجسته نیست.

1907045

بولت پرسپولیسسبک بازی متفاوت اونانا کار مدافعان را سخت می‌کند؟
نه فکر نمی‌کنم. مدافعان تیم به خوبی می‌دانند که در این شرایط چگونه باید بازی کنند. لیساندرو مارتینز، رافائل واران و دیوگو دالوت کاملا با این شیوه راحت هستند. آرون ون بیساکا کمی با این موضوع مشکل دارد که خیلی جدی نیست چون او به سرعت در حال پیشرفت کردن است.

دیدگاه‌ها