کد خبر : 1956056 | 18 مرداد 1402 ساعت 10:15 | 35.7K بازدید | 29 دیدگاه

خشم اسطوره آرژانتین: خیانتکارها بخشیده نمی‌شوند!

خاویر زانتی، نایب رئیس باشگاه اینتر، به شدت از رفتار روملو لوکاکو در چند هفته اخیر عصبانی است.

خشم اسطوره آرژانتین: خیانتکارها بخشیده نمی‌شوند!

به گزارش "ورزش سه"، لوکاکو در چند هفته اخیر به سوژه اصلی نقل و انتقالات لیگ ایتالیا تبدیل شده و به نظر می‌رسد که بار دیگر در آستانه ترک اینتر است. 

در حالی که همه منتظر امضای قرارداد این بازیکن با نراتزوری و ماندگار شدن او در این تیم پس از یک فصل حضور قرضی از چلسی در سن سیرو بودند، شرایط به صورت کامل برگشت و فاش شدن مذاکرات او با یوونتوس باعث عصبانیت مدیران اینتر شد. 

انتشار این خبر باعث شد که این باشگاه به صورت کامل از مذاکره با مدیران چلسی برای انتقال دائمی او کناره‌گیری کند و به آنها و نمایندگان این مهاجم بلژیکی اعلام کند که دیگر تصمیمی برای ادامه همکاری با او ندارد. 

1903869

انتظار می‌رود که قرارداد لوکاکو با یوونتوس به زودی امضا شود و هواداران اینتر و همچنین مدیران و بزرگان این باشگاه به شدت از این رفتارهای او عصبانی هستند. 

زانتی در این باره به گاتزتا دلو اسپورت گفت: «لوکاکو عملا به ما خیانت کرد. ما از رفتار او بسیار ناراحت و ناامید هستیم. انتظار داشتیم که او رفتاری کاملا متفاوت را به عنوان بازیکنی حرفه‌ای و در عین حال به عنوان مردی بالغ در پیش بگیرد اما این اتفاق رخ نداد و شرایط به صورت دیگری پیش رفت.»

دیدگاه‌ها