کد خبر : 1956060 | 18 مرداد 1402 ساعت 10:31 | 117K بازدید | 101 دیدگاه

قرارداد جذاب امضا شد: سود 180 میلیون یورویی بارسا

بارسلونا قراردادی را با شرکتی مکزیکی به امضا رساند تا بار دیگر اهرم مالی جدیدی را فعال کرده باشد.

قرارداد جذاب امضا شد: سود 180 میلیون یورویی بارسا

به گزارش "ورزش سه"، شرایط مالی بارسلونا باعث شده که مدیران این باشگاه چاره‌ای جز فعال کردن اهرم‌های مالی برای خرید بازیکنان نداشته باشند. 

این اتفاقی بود که سال گذشته بارها و بارها رخ داد و آنها وادار شدند بخش زیادی از حق پخش تلویزیونی چند سال آینده و همچنین بخش قابل توجهی از سهام بارسا استودیو را به فروش برسانند تا بتوانند ستاره‌های مدنظر ژاوی را به خدمت بگیرند.

این اقدام آنها جواب داد و بارسا موفق شد با تکیه بر همین بازیکنان قهرمانی لالیگا را به دست آورد و همین باعث شده که این باشگاه بار دیگر به استفاده از همین شیوه در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی روی بیاورد. 

1905014

جرارد رومرو، خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا، خبر داده که آنها قراردادی را با شرکت مکزیکی به نام مونتین نازسا امضا کرده‌اند که بر اساس آن 49 درصد از سهام بارسا استودیو در اختیار این شرکت قرار خواهد گرفت. 

آنها نیز متقابلا پذیرفته‌اند که بابت مالکیت این بخش قابل توجه از سهام بارسا استودیو، مبلغ 180 میلیون یورو به بارسلونا پرداخت کنند که می‌تواند کمک شایانی به این باشگاه برای جذب بسیاری از بازیکنانی باشد که در چند هفته اخیر نام‌شان در کنار نام بارسا به گوش رسیده است. 

پیش از این گفته شده بود که شرایط مالی نه چندان خوب بارسا باعث شده که آنها فرصت جذب بازیکنانی مانند برناردو سیلوا را از دست بدهند اما با این قرارداد وضعیت کاملا تغییر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها