کد خبر : 1956093 | 18 مرداد 1402 ساعت 12:18 | 21.3K بازدید | 17 دیدگاه

کری سنگین میلان: سه سال است در اوج هستیم!

استفانو پیولی، سرمربی میلان، می‌گوید تیمش سه سال است در بین مدعیان قرار دارد و می‌خواهد این روند را حفظ کند.

کری سنگین میلان: سه سال است در اوج هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف مونزا رفت و موفق شد در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی برسد. 

آنها خودشان را برای شروع مسابقات لیگ ایتالیا آماده می‌کنند و امیدوار هستند که امسال هم بتوانند نمایش خوبی را در این رقابت‌ها ارائه دهند و مانند سال گذشته تا مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا هم صعود کنند.

پیولی پس از پایان بازی شب گذشته به خبرنگاران گفت: «ما این موضوع را تکذیب نمی‌کنیم، به دنبال پیروزی در اولین هفته از رقابت‌های لیگ هستیم. پسران من در مسیر درستی قرار دارند و بسیار بلندپرواز هم هستند. 

1882284

ما در حمله بسیار خوب بازی کردیم، به خوبی به تیم حریف حمله کردیم اما نیاز داریم که منسجم‌تر عمل کنیم. می‌توانستیم در دیدارهای دوستانه‌ای که داشتیم بیشتر گل بزنیم. دیدارهای بعدی به ما کمک خواهد کرد که هر بازی بهتر شویم. 

فراموش نکنید که ما حالا سه سال است که بار دیگر به اوج برگشتیم و در بین مدعیان هستیم. تیم‌های بسیاری قدرت به چالش کشیدن ما را دارند و باید سطح بازی را بالا ببریم تا بتوانیم به همین شکل در رقابت بمانیم. من همیشه به دنبال بازیکنان باهوش بودم و امسال آنها را داریم و به همین دلیل می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها