کد خبر : 1956126 | 18 مرداد 1402 ساعت 14:58 | 116.1K بازدید | 127 دیدگاه

بازیکن عراقی استقلال در آستانه جدایی است!

ممکن است که منتظر محمد قرارداد خود را با باشگاه استقلال فسخ کند.

بازیکن عراقی استقلال در آستانه جدایی است!

به گزارش "ورزش سه"، هر روز سریال جدیدی از اتفاقات عجیب پیرامون باشگاه استقلال اکران می‌شود و پس از بازگشت دو بازیکن فصل قبل آبی‌ها که از تیم جدا شده بودند، حالا بازیکنی که همین چند روز پیش قراردادش را با تیم به امضا رسانده، ممکن است استقلال را ترک کند.

منتظر محمد نام بازیکنی است که به واسطه درخشش در تیم امیدهای عراق، با استقلال وارد مذاکره شده و قراردادش را نیز به امضا رساند. اما از همان روزهای نخست اعلام شد که این بازیکن از طریق مدیریت باشگاه و علی خطیر به تیم اضافه شده و او اساسا مورد نظر جواد نکونام نبوده است.

شب گذشته نیز فرشید سمیعی صحبت‌های عجیبی را انجام داد. او که مهمان برنامه ورزشی شبکه خبر بود، درخصوص منتظر محمد گفت که هافبک عراقی در تمرینات حضور دارد ولی زمانی قرارداد این بازیکن در هیئت فوتبال ثبت می‌شود که او مورد تأیید جواد نکونام قرار بگیرد.

اتفاقی که نشان می‌دهد سرمربی استقلال در انتخاب این بازیکن نقشی نداشته است و حالا نیز خبر می‌رسد که به برای رعایت سقف قرارداد، ممکن است قرارداد با منتظر محمد فسخ شود. موضوعی که روز گذشته نیز از سوی یک رسانه عراقی مطرح شده بود.

گفته می‌شود مبلغ قرارداد منتظر محمد با استقلال بیش از 7 میلیارد تومان است و کادرفنی آبی‌ها اعتقاد دارد برای بازیکنی که حتی در لیگ برتر عراق نیز به میدان نرفته، رقم بالایی است و می‌توان با این مبلغ، بازیکنان دیگری را جذب کرد.

چیزی که مشخص است، باشگاه استقلال با اختلافات میان مدیریت و سرمربی روبرو شده و باید دید سرانجام این حواشی به کجا خواهد رسید.

دیدگاه‌ها