کد خبر : 1956146 | 18 مرداد 1402 ساعت 16:40 | 55.4K بازدید | 51 دیدگاه

ناراحتم؟ خیلی هم خوشحالم

خنده‌های طعنه‌آمیز امباپه کنار نامطلوب‌ها (عکس)

کیلیان امباپه نه تنها از تمرین کنار بازیکنان مازاد پی اس جی ناراحت نیست که به نظر کاملا هم خوشحال است.

خنده‌های طعنه‌آمیز امباپه کنار نامطلوب‌ها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن هنوز کیلیان امباپه را نبخشیده است. شاگردان لوئیس انریکه پس از تور پیش فصل ژاپن و کره در غیاب مهاجم فرانسوی که هدایت گروه نامطلوب‌های تیم پاریسی را برعهده دارد، به تمرین بازگشتند.

1904013

امباپه از تمرین با تیم اصلی منع شده و دو هفته است با مازادها تمرین می‌کند. او همچنان اجازه حضور در رختکن تیم اصلی را ندارد ولی اصلا نگران به نظر نمی‌رسد و حداقل در تصویری که امروز از او منتشر شده، بسیار هم خوشحال است.
گروه نامطلوب‌ها توسط جورجینیو وینالدوم، یولیان دراکسلر، لئاندرو پاردس، کالین داگبا، ادوارد میچوت و عبدو دیالو (قرار است از فردا به تیم اصلی اضافه شود) تکمیل می‌شود. گروهی که به شوخی می‌گویند قادر به شکست دادن تیم اصلی باشگاه است.

1907190

دیالو با انتشار این عکس در استوری اینستاگرام خود تایید کرد که آخرین تمرین خود با مازادها را انجام داده و قرار است به تمرینات تیم اصلی اضافه شود. به این ترتیب جدایی او منتفی خواهد بود و در برنامه‌های لوئیس انریکه جای گرفته است.
در این تصویر می‌توان شادی کیلیان امباپه را با وجود دوری از تیم اصلی دید. بدون هیچ گونه نگرانی، شماره هفت از تمرینات خود لذت می‌برد، در حالی که منتظر است تا آینده‌اش حل شود.

دیدگاه‌ها