کد خبر : 1956162 | 18 مرداد 1402 ساعت 17:23 | 23.7K بازدید | 41 دیدگاه

کاپیتان لیورپول هم معترض شد: این چه وضعشه!

ویرژیل فن‌دایک، کاپیتان لیورپول، از مدیران باشگاه به دلیل فعالیت ناکافی در بازار نقل و انتقالات گلایه کرد و گفت نگرانی هواداران را درک می‌کند.

کاپیتان لیورپول هم معترض شد: این چه وضعشه!

به گزارش "ورزش سه"،  لیورپول امسال 9 بازیکن به فروش رسانده و تا این لحظه تنها دو بازیکن خریداری کرده است: الکسیس مک‌آلیستر و دومینیک سوبوسلای تنها خریدهای تابستانی قرمزهای آنفیلد هستند.

این دو نفر در حالی جذب شده‌اند که لیورپول چند نفر از ستاره‌های مطرح خود را واگذار کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به جردن هندرسون، فابینیو، جیمز میلنر، نبی کیتا و الکس اوکسلید چمبرلین اشاره کرد. کمبود بازیکن برای لیورپول به خصوص در میانه زمین تا حدی جدی است که شاگردان کلوپ روز یکشنبه در حالی در اولین بازی فصل به مصاف چلسی می‌روند که حتی یک هافبک دفاعی تخصصی ندارند.

لیگ برتر از روزهای آینده در حالی آغاز می‌شود که لیورپول تا پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی تنها سه هفته زمان دارد و هواداران به شدت نگران بوده و می‌ترسند تیم‌شان در این فصل هم مثل فصل گذشته نتواند سهمیه لیگ قهرمانان به دست بیاورد.

1907210

ویرژیل فن‌دایک، کاپیتان جدید لیورپول، در یک مصاحبه حق را به این هواداران نگران داد و از مدیران باشگاه انتقاد کرد. او گفت:" من نگرانی هواداران را کاملا درک می‌کنم. آنها حق دارند. ولی من در کل آدم منفی‌ای نیستم و به همین خاطر فکر نمی‌کنم وضعیت تیم در حال حاضر خیلی بد باشد".

مدافع هلندی و کاپیتان لیورپول در ادامه گفت:" وقتی کاپیتان و کاپیتان دوم شما تیم را ترک می‌کنند و تا این لحظه فقط دو بازیکن به تیم اضافه شده باید هم نگران بود. در بازی‌های اخیر هم نوع بازی ما به این نگرانی دامن زده. ما زمانی که مالکیت توپ را در اختیار داریم خیلی خوبیم ولی در فاز دفاعی زیاد گل می‌خوریم که این اصلا خوب نیست. پس درک می‌کنم که بعضی از هواداران از این شرایط نگران باشند".

دیدگاه‌ها