کد خبر : 1956200 | 18 مرداد 1402 ساعت 19:47 | 46.4K بازدید | 17 دیدگاه

او را می‌خواستند بفروشند ولی حالا 7 بارسا است!

بارسلونا اعلام کرد فران تورس فصل آینده با پیراهن شماره 7 این تیم به میدان خواهد رفت. تورس به آرزوی خود رسید و پیراهن الگوی محبوبش را به دست آورد.

او را می‌خواستند بفروشند ولی حالا 7 بارسا است!

به گزارش "ورزش سه"، با قطعیت پیدا کردن جدایی عثمان دمبله از بارسلونا این سوال مطرح بود که پیراهن شماره 7 او در اختیار کدام بازیکن بلوگرانا قرار خواهد گرفت. پیراهنی که در گذشته بر تن چندین نفر از اسطوره‌های بزرگ باشگاه بوده و اهمیت زیادی دارد.

بارسلونا امروز رسما اعلام کرد که پیراهن شماره 7 در اختیار فران تورس قرار داده شده است. این خبر خوشحال‌کننده‌ای برای تورس است چرا که او در گذشته گفته بود به یکی از ستاره‌های سابق بارسا که این شماره را به تن می‌کرد علاقه زیادی دارد. او کسی نیست جز داوید ویا.

1907263

فران تورس در دوران حضورش در تیم‌های رده‌های سنی باشگاه والنسیا شماره 7 را به تن می‌کرد و در تیم ملی اسپانیا هم گاهی این پیراهن در اختیار او قرار داده شده است.

به نظر می‌رسد جدایی عثمان دمبله حالا برای فران تورس که با انتقادهای زیادی از طرف هواداران مواجه شده بود به یک فرصت جدید تبدیل شده است.

1907264

داوید ویا که فران تورس از او به عنوان اسطوره محبوبش یاد کرده از سال 2010 تا 2013 با پیراهن هفت بارسا به میدان رفت و گل‌های زیادی برای بلوگرانا به ثمر رساند. او که در دومین فصل حضور در بارسا به دلیل مصدومیت بخش زیادی از فصل را از دست داد در سه سال به میدان رفتن در نوکمپ 33 گل وارد دروازه حریفان بارسا کرد.

دیدگاه‌ها