کد خبر : 1956235 | 18 مرداد 1402 ساعت 21:28 | 30.4K بازدید | 24 دیدگاه

شماره ۲۰ ناکام هفته اول پرسپولیس

مهاجم تازه وارد پرپسولیس در نخستین بازی فصل جاری لیگ برتر ناکام از گلزنی ماند.

شماره ۲۰ ناکام هفته اول پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پرسپوليس در حالی امروز به  مصاف آلومینیوم اراک رفت که یحیی گل محمدی تصمیم به استفاده از شهاب زاهدی در ترکیب اصلی گرفت.

مهاجم تازه وارد پرسپولیس که در نقل و انتقالات تابستانی به تیم سابق خود بازگشت تا دقیقه ۶۳ برای پرسپولیس بازی کرد و دوندگی زیادی هم در محوطه جریمه آلومینیوم داشت اما نتوانست گلی را به ثمر برساند تا امید عالیشاه جای او را در ترکیب گرفته و بازی را ادامه دهد.

1907292

زاهدی در حالی تعویض شد که هدفی از پیش تعیین شده از سوی یحیی گل‌محمدی با توجه به صحبت هایش در نشست خبری قبل از بازی به نظر می رسید.

سرمربی پرسپولیس درباره میزان آمادگی زاهدی عنوان کرده بود: او بازیکن تیم ملی است و به اردو دعوت شده بود و بازیکن پرسپولیس هم قبلا بود. از همینجا هم لژیونر شد. جای پیشرفت زیادی دارد و بالاخره در این چند سال گذشته و اتفاقات اوکراین و جنگی که وجود داشت، مجبور شد باشگاه عوض کند و یک روند ثبات خوبی در فوتبال نداشت. فکر کنم بازی به بازی و روز به روز می‌تواند بهتر شود و جای پیشرفت دارد. موقعیت شناسی خوبی دارد و ضربه پای خوبی دارد و باید بیشتر بدود و مطمئنم بیشتر کمک می‌کند.

حالا به نظر می رسد زاهدی همچنان در ترکیب اولیه پرپسولیس بازی خواهد کرد تا رفته رفته به شرایط ایده آل نزدیک شده و برای پرسپولیس گلزنی کند.

دیدگاه‌ها